سفر هیئت تجاری ترکیه به البرز

به گزارش بوستان گفتگو، خبرنگاران/البرز دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز از حضور هیئت 20 نفره تجاری و مالی کشور ترکیه به سرپرستی داود چتین، رئیس اتاق بازرگانی استان آنتالیا این به البرز اطلاع داد.

سفر هیئت تجاری ترکیه به البرز

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

مسعود قاسمی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهار کرد: این هیئت فردا (دوشنبه، 27 دی ماه) به منظور اجرای تفاهم نامه امضا شده و با هدف توسعه روابط تجاری، مالی به این استان سفر خواهد نمود.

وی اضافه کرد: ترویج، تقویت، توسعه تجارت، سرمایه گذاری و همچنین همکاری های مالی، علمی و فناوری از مفاد تفاهم نامه منعقد شده بین دو استان آنتالیا و البرز بوده است.

این مسئول تشویق و گسترش روابط تجاری و مالی میان کارآفرینان و اعضای اتاق های بازرگانی کشور ترکیه و البرز، تبادل اطلاعات در زمینه منافع متقابل در اقتصاد، تجارت خارجی، قوانین و مقررات تجارت، سرمایه گذاری، آداب و رسوم، پشتیبانی و ارائه خدمات مورد احتیاج هیئت های تجاری در زمان بازدید از استان البرز و ترکیه و ایجاد فضای مناسب برای حضور هیئت های تجاری را از دیگر بندهای این تفاهم نامه برشمرد.

قاسمی اظهار داشت: برگزاری نشست های تخصصی بین تجار، بازرگانان البرز و ترکیه و بازدید از شهرک صنعتی در این استان از جمله برنامه های این هیئت تجاری است.

وی یادآور شد: این هیئت تجاری و بازرگانی متشکل از مسئولان و کارشناسان شرکت ها، برای فعالیت در زمینه های ساختمان، طراحی داخلی، ماشین آلات صنعتی انرژی، مبلمان، گردشگری، کشاورزی و گلخانه، املاک، مجموعه های ورزشی (SPA)، حمل و نقل، پتروشیمی، مواد غذایی، نساجی به مدت یک روز در استان البرز حضور خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 763

به "سفر هیئت تجاری ترکیه به البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر هیئت تجاری ترکیه به البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید