سرمایه گذاری 539 میلیاردی در صنعت گردشگری فارس

به گزارش بوستان گفتگو، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، سرمایه گذاری 539 میلیاردی در صنعت گردشگری فارس صورت می گیرد.

سرمایه گذاری 539 میلیاردی در صنعت گردشگری فارس

قضیه چیست؟

مصیب امیری اعلام کرد: استان فارس با دارا بودن ظرفیت های بیشمار گردشگری مذهبی، فرهنگی، تاریخی، طبیعی و درمانی از جذابیت خاصی برای سرمایه گذاران برخوردار است.

وی با بیان اینکه میزان سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار در بخش گردشگری استان فارس رو به رشد است، گفت: در 3 ماه نخست سال جاری 20 موافقت اصولی برای پروژه های گردشگری صادر شده و پیش بینی می شود صدور بیش از 80 مجوز سرمایه گذاری طی سال 99 صادر شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس مطرح نمود: تعداد 20 مجوز ایجاد در سال جهش تولید پیش بینی می شود که 300 فرصت شغلی نیز بوجود می آورد.

او ادامه داد: این پروژه ها شامل سفره خانه سنتی، هتل آپارتمان، مجتمع خدمات رفاهی تفریحی، مجتمع اقامتی پذیرایی و تفریحی است.

این مقام مسئول اضافه کرد: در 3 ماه نخست سال جاری، پنج مجوز شامل دو مجتمع گردشگری، یک سفره خانه سنتی، یک هتل آپارتمان و یک اقامتگاه سنتی با حجم سرمایه گذاری بیش از 100 میلیارد ریال و اشتغالزایی 56 نفر صادر شده است.

امیری گفت: تعداد پروژه های گردشگری در حال ساخت استان تا به امروز 160 طرح و با سرمایه گذاری 28 هزار میلیارد ریالی است.

منبع: همگردی
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1248

به "سرمایه گذاری 539 میلیاردی در صنعت گردشگری فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری 539 میلیاردی در صنعت گردشگری فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید