برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مفاهیم و استانداردهای رایج در حوزه ارزیابی گردشگری در آذربایجان شرقی

به گزارش بوستان گفتگو، معاون گردشگری و سرمایه گذاری آذربایجان شرقی از برگزاری دوره آشنایی با مفاهیم و استانداردهای رایج در حوزه ارزیابی گردشگری اطلاع داد.

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مفاهیم و استانداردهای رایج در حوزه ارزیابی گردشگری در آذربایجان شرقی

با وبسایت گردشگری تریپ ادوایزر همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده بابیان این که دوره آموزشی آشنایی با مفاهیم و استانداردهای رایج در حوزه ارزیابی گردشگری با همکاری مجموعه فرهنگی، پژوهشی و آموزشی باغ کمال در حال برگزاری است، گفت: این دوره از مجموعه دوره های آموزشی اداره کل استان به منظور افزایش اطلاعات تخصصی و ارتقای سطح دانش فنی کارکنان برگزار می گردد.

او با اشاره به عناوین دوره آموزشی مذکور گفت: مباحث تخصصی و فنی درزمینهٔ تاریخچه و تعاریف مفاهیم پایه صنعت گردشگری، ارزیابی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، نحوه ارزیابی استانداردهای هتل ها و مراکز اقامتی، نحوه ارزیابی طرح های فنی زیرساخت ها و تأسیسات گردشگری، درجه بندی و کلاس بندی تأسیسات گردشگری ازجمله عناوین آموزشی این دوره است.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری آذربایجان شرقی گفت: آنالیز استانداردها و ارزیابی و نظارت کانال های توزیع گردشگری، دفاتر خدمات مسافرتی و مدیریت شکایات، آنالیز، ارزیابی، درجه بندی و نرخ گذاری مراکز اقامتی و پذیرایی و استانداردهای ایمنی و بهداشتی در تأسیسات گردشگری، استانداردهای ارزیابی طرح های گردشگری و تشریح قوانین مقررات و آیین نامه های مرتبط از دیگر سرفصل هایی است که در روزهای آینده در ادامه این دوره ها تدریس خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 2 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 514

به "برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مفاهیم و استانداردهای رایج در حوزه ارزیابی گردشگری در آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مفاهیم و استانداردهای رایج در حوزه ارزیابی گردشگری در آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید