سامانه تهران من همچنان از دسترس خارج است

به گزارش بوستان گفتگو، با گذشت دو روز از اختلال عمدی در صفحه داخلی سامانه اینترانتی (داخلی) شهرداری تهران، استفاده از سامانه تهران من از سوی شهروندان مقدور نیست و معین نیست چه زمانی این سامانه در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

سامانه تهران من همچنان از دسترس خارج است

به گزارش تسنیم؛ سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران در روز پنج شنبه 12 خرداد 1401 طی اطلاعیه ای اظهار داشت: به استحضار شهروندان تهرانی می رساند، ظهر امروز 12 خردادماه، اختلال عمدی در صفحه داخلی سامانه اینترانتی (داخلی) شهرداری تهران، برای دقایقی این سامانه را با انتشار تصویری موهن از دسترس همکاران خارج کرد. فرآیند برطرف این اختلال محدود، به سرعت به انجام رسید و در حال حاضر سامانه های خدمت رسانی شهرداری تهران برای آنالیز های بیشتر فنی به وسیله سازمان فاوا، موقتاً از دسترس خارج شده است.

در این اطلاعیه آمده بود: سازمان فاوای شهرداری تهران با همکاری نهاد های مسئول در حال آنالیز ابعاد موضوع و اقدامات پیشگیرانه برای حفظ کیفیت خدمات رسانی مطلوب به شهروندان است و ماهیت اخلالگران و شیوه فعالیت آن ها، پس از آنالیز نهایی به وسیله نهاد های مسئول اطلاع رسانی خواهد شد.

پس از گذشت دو روز از اختلال در سامانه تهران من همچنان استفاده از این سامانه از دسترس شهروندان خارج است.

بعلاوه بنا بر پیگیری ما از سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران، زمان دقیقی برای استفاده مجدد از سامانه تهران من بعد از تعطیلات تعیین نیست و شهروندان نمی توانند از این سامانه استفاده نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 20 تیر 1401 بروزرسانی: 20 تیر 1401 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 2188

به "سامانه تهران من همچنان از دسترس خارج است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه تهران من همچنان از دسترس خارج است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید