ساختن هر قسمت از سریال گیم آو ترونز چقدر هزینه برای شبکه HBO دارد؟

به گزارش بوستان گفتگو، امروز دوشنبه است و دوشنبه ها با دانلود و دیدنی قسمت های تازه سریال گیم آو ترونز، مدتی است که مبدل به روز دلخواه هفته برای خیلی ها شده! امروز هم منتظر هستیم که قسمت تازه را دانلود کنیم و سر فرصت دیدن کنیم.

ساختن هر قسمت از سریال گیم آو ترونز چقدر هزینه برای شبکه HBO دارد؟

اما آیا می دانید سریالی که هر قسمت فصل هفتم آن تنها در آمریکا، 30 میلیون نفر بیننده دارد، چقدر هزینه برای شرکت HBO دارد؟

البته ما در اینجا در خصوص هزینه ساخت هر قسمت داریم صحبت می کنیم.

همان طور که می دانید در فصل هفتم سریال، همه چیز به اوج رسیده و نبردها هم خیلی باشکوه تر از قبل از دنبال می شوند. به صورت سربسته و برای پیشگیری از لو رفتن داستان، به این بسنده می کنم که نبرد دریایی که به تازگی در فصل هفتم شاهد آن بودید، واقعا یکی از باشکوه ترین نبردهای دریای در تاریخ تلویزیون بود و HBO با ولخرجی تمام اجازه خلق آن را داد.

جالب است بدانید که هزینه ساخت هر قسمت از فصل هفتم سریال، 10 میلیون دلار است.

به این معنی که هزینه ساخت هر قسمت از سریال از میانه 6 میلیون دلار قبلی، خیلی بیشتر شده.

HBO قبلا با چنین گشاده دستی عمل نمی کرد. مثلا تا پیش از فصل هفتم، یکی از هزینه برترین قسمت های سریال، قسمتی از فصل دوم به نام Blackwater بود که در آن باید صحنه نبردهای دریایی قرن چهاردهمی، بازسازی می شد. هزینه ساخت این قسمت 8 میلیون دلار برآورد شد.

برای دریافت بودجه اضافی دن وایس و دیوید بینهوف مجبور شدند که نزد مقامات HBO بروند، در جلسه ای شرکت نمایند و همه چیز را شرح بدهند.

دست آخر هم به جای 2.5 میلیون دلار درخواستی، 2 ملیون دلار به آنها داده شد. چنین مبالغی شاید در هالیوود، چیز خاصی نباشند، اما در تلویزیون مبالغ واقعا هنگفتی هستند.

البته این همه هزینه، پاداش خاص خودش را دارد. هر سال سریال گیم آو ترونز، یکی از نامزدهای اصلی جوایز امی بوده و تا حالا کلا 38 جایزه امی را از آن خود نموده و در سال های 2015 و 2016، به عنوان برترین سریال درام سال شناخته شده است.

البته در Emmys 2017 خبری از نامزدی سریال نیست که این البته می تواند به خاطر آن باشد که حوصله هیئت داوران از نامزد کردن سریال سر رفته و کوشش دارند سریال های تازه هم با نامزد شدن به نوعی تشویق بشوند!

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 19 آذر 1401 بروزرسانی: 19 آذر 1401 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 2274

به "ساختن هر قسمت از سریال گیم آو ترونز چقدر هزینه برای شبکه HBO دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساختن هر قسمت از سریال گیم آو ترونز چقدر هزینه برای شبکه HBO دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید