رحمانی: اگر بگویم از نیمکت نشینی ناراحت نیستم، حرف مسخره ای زده ام، تصور دیگری از این فصل داشتم

به گزارش بوستان گفتگو، بختیار رحمانی، هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: نیمکت نشینی برایم سخت و ناراحت کننده بود و در این فصل تصور دیگری در خصوص بازی کردنم داشتم که متأسفانه برخلاف پیش بینی هایم بود.

رحمانی: اگر بگویم از نیمکت نشینی ناراحت نیستم، حرف مسخره ای زده ام، تصور دیگری از این فصل داشتم

بختیار رحمانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به سرانجام لیگ برتر و نایب قهرمانی سپاهان در این رقابت ها گفت: طبیعتاً وقتی تیمی در آخرین هفته شانس قهرمانی دارد، ولی قهرمان نمی گردد، تا حدودی ناراحت نماینده است. با این وجود سپاهان شایسته این بود که با قدرت قهرمان گردد. ضمناً همه می دانند این تیم در فصل گذشته چه شرایطی داشت و توقعات هم باید منطقی باشد. کاری هم به مسائل حاشیه ای و حرف و حدیث های چند هفته اخیر ندارم و باز هم می گویم که سپاهان شایستگی قهرمان شدن را داشت.

وی ادامه داد: در هفته های سرانجامی پرسپولیس امتیازهای زیادی از دست داد، ولی دیگر مدعیان نتوانستند از این موضوع استفاده نمایند. با این حال سپاهان در مجموع عملکردی بسیار خوب داشت و باید به بازیکنان، کادر فنی و مسئولان این باشگاه خسته نباشید بگویم. از طرفداران سپاهان و مردم خوب اصفهان هم تشکر می کنم که حامی تیم بودند و امیدوارم با قهرمانی در جام حذفی آنها را خرسند کنیم.

رحمانی در پاسخ به این پرسش که آیا بابت نیمکت نشینی در سپاهان ناراحت نیست، اعلام نمود: من چند ماه صحبت نکردم و دوست نداشتم حرفی بزنم که سوءتفاهمی ایجاد گردد. من نمی توانم خودم را گول بزنم و بگویم که ناراحت نیستم. اگر بگویم ناراحت نیستم، حرف مسخره ای زده ام، ولی در فوتبال حرفه ای باید حرفه ای رفتار کرد. سرمربی به عنوان نفر اول تصمیم گیرنده است و نظر امیر قلعه نویی هم این بود که این گونه از من استفاده کند. من هم هیچ وقت اعتراضی نداشتم و همواره موفقیت تیم برایم مهم بود. من تنها در خصوص خودم صحبت نمی کنم و می خواهم بگویم بازیکنانی که روی نیمکت می نشستند چیزی از بازیکنان فیکس کم نداشتند. با این حال همه باید به نظر سرمربی احترام بگذاریم که همین طور هم بود. خوشبختانه سپاهان سال جاری خیلی خوب نتیجه گرفت و حرفی هم باقی نمی ماند.

وی در قسمت دیگری از حرف هایش مطرح نمود: من از چند سال پیش از سپاهان پیشنهاد داشتم و دوست داشتم یک روز به این تیم یاری کنم. نیمکت نشینی برایم سخت و ناراحت نماینده بود و در این فصل تصور دیگری در خصوص بازی کردنم داشتم که متأسفانه برخلاف پیش بینی هایم بود. من در چند بازی فیکس بودم که از لحاظ تأثیرگذاری بازیکن اول یا دوم تیم بودم، ولی همان طور که گفتم مسائل فنی به سرمربی مربوط می گردد و نحوه بازی دادن به من دست امیرخان بود. خدا را شکر که تیم هم خوب نتیجه گرفت و بازیکنانی هم که بازی کردند عملکرد خوبی داشتند. من هم همواره با تمام وجود تمرین کردم و هیچ وقت کم نگذاشتم. همه بختیار را می شناسند و احتیاج نبود که چیزی را در این مدت ثابت کنم.

رحمانی درباره اینکه برای فصل بعد چه تصمیمی خواهد گرفت، توضیح داد: من یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارم و باید ببینم خدا چه می خواهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 226

به "رحمانی: اگر بگویم از نیمکت نشینی ناراحت نیستم، حرف مسخره ای زده ام، تصور دیگری از این فصل داشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحمانی: اگر بگویم از نیمکت نشینی ناراحت نیستم، حرف مسخره ای زده ام، تصور دیگری از این فصل داشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید