مصطفوی: AFC با راستی آزمایی درباره باشگاه های ایرانی تصمیم گرفت

به گزارش بوستان گفتگو، رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای باشگاه های ایران می گوید کنفدراسیون فوتبال آسیا با راستی آزمایی درباره باشگاه های ایرانی تصمیم گرفته است.

مصطفوی: AFC با راستی آزمایی درباره باشگاه های ایرانی تصمیم گرفت

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران به نقل از فدراسیون فوتبال، داریوش مصطفوی، رئیس هیات استیناف و صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال در مورد شرایط ایجاد شده برای باشگاه های استقلال و پرسپولیس گفت: فدراسیون فوتبال سعی نموده همکاری لازم را با باشگاه ها انجام دهد. همان گونه که پیش تر هم گفته ام هیات های بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه ای هرکدام مستقل عمل می نمایند و تصمیمات آن ها ارتباطی با فدراسیون فوتبال ندارد. این راستی آزمایی بر اساس مدارکی صورت گرفت که باشگاه ها بارگذاری نموده بودند و درباره آن تصمیم گیری اجرا شده است.

رئیس هیات استیناف و صدور مجوز حرفه ای تاکید نمود: کنفدراسیون فوتبال آسیا در تصمیم رسمی درخواست حذف سه باشگاه ایرانی را به کمیته انضباطی ارائه داده است و این تصمیم در شرایطی اتخاذ شد که پیش از این اطلاعات لازم به باشگاه ها داده شده بود. حالا با توجه به شرایط پیش آمده، فردا (آدینه) جلسه ای فوری با حضور شهاب الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون برگزار خواهد شد. ما همه کوشش خود را می کنیم باشگاه ها در زمان به جامانده بتوانند تعهدات خود را انجام دهند اما تصمیم گیر نهایی درباره این پرونده کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 بهمن 1400 بروزرسانی: 22 بهمن 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 2053

به "مصطفوی: AFC با راستی آزمایی درباره باشگاه های ایرانی تصمیم گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصطفوی: AFC با راستی آزمایی درباره باشگاه های ایرانی تصمیم گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید