ترسو ها پنالتی را وسط میزنند!

به گزارش بوستان گفتگو، بابک مرادی بازیکن تیم طرفدار: به بیرانوند گفته بودم گل می خوری

ترسو ها پنالتی را وسط میزنند!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بابک مرادی پس از شکست تیمش در تقابل با پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی، گفت: اتفاقی که نباید می افتاد افتاد. به تیم پرسپولیس تبریک می گویم.

وی در خصوص اینکه بیرانوند اعلام نموده ترسوها پنالتی را وسط می زنند، گفت: بین دو نیمه قبل از اینکه وارد زمین شوم به بیرانوند گفتم می آیم و به تو گل می زنم. پنالتی برای من 50-50 بود، برای دروازه بان هم 50-50 بود. وسط هم نمی زدم گل را می زدم. دوست داشتم گل دوم را هم بزنم که متاسفانه آن توپ جلوی من پرید. می توانستیم به بازی برگردیم. شرمسار بچه های تیم شدم. تیم جوان و یکدلی داشتیم. ساکت الهامی خیلی برای مان زحمت کشید. خیلی ناراحت شدیم. او را در رختکن شرمسار کردیم ولی امیدوارم اتفاقات خوبی برای تمام بازیکنان ما، کادرفنی و مدیریت باشگاه که زحمت کشیدند، بیفتد.

مرادی در خصوص اینکه آیا به عنوان یک استقلالی برای بازی فینال در استادیوم حاضر می گردد، مطرح کرد: انشاالله اگر ایران باشم حتما می روم. امیدوارم دربی خوبی برگزار گردد وبرنده بازی هم استقلال باشد.

بازیکن طرفدار در خصوص حواشی به وجود آمده بازی قبل برای او، گفت: حاشیه ای نبود. دقیقه 10 تعویضم فنی نبود. در هر خانواده ای اتفاق می افتد. الهامی مثل پدر من است. اتفاقی افتاد و در خانواده خودمان حل کردیم. مورد خاصی نبود. سال جاری دوبار برای من این رخ داد. یک بار خودم مقصر بودم ولی بار دوم مقصر نبودم و فنی هم نبود. صحبت کردیم و حل شد. الهامی حکم پدر ما را دارد. سال جاری خیلی به من یاری کرد. خیلی مدیون و ممنون او هستم.

سرانجام پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 خرداد 1402 بروزرسانی: 5 خرداد 1402 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 2349

به "ترسو ها پنالتی را وسط میزنند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترسو ها پنالتی را وسط میزنند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید