راه چاره تاج برای دریافت طلب سرخابی ها از کنفدراسیون فوتبال آسیا

به گزارش بوستان گفتگو، فدراسیون فوتبال کشورمان در کوشش برای دریافت مطالبات دو باشگاه پرطرفدار ایرانی است.

راه چاره تاج برای دریافت طلب سرخابی ها از کنفدراسیون فوتبال آسیا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دو باشگاه پرطرفدار مرکز، با مسائل ریز و درشت مالی دست و پنجه نرم می نمایند. باشگاه استقلال که به خاطر پرداخت مطالبات استراماچونی با چالشی بزرگ روبروست و باشگاه پرسپولیس هم به خاطر تامین پول رو به فروش عطر آورده است.

استقلال و پرسپولیس در سال های اخیر برای دریافت حق و حقوق بین المللی خودشان به خاطر تحریم های بانکی دچار مشکل جدی هستند و این درحالیست که مطالبات دو باشگاه از AFC یا فیفا می تواند تا حد زیادی دغدغه های مالی سرخابی ها را رفع کند.

اخیرا علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام نمود در تبادل نظر با مهدی تاج خواهان یاری فدراسیون برای دریافت مطالبات آبی ها از AFC شده است. باشگاه پرسپولیس نیز مطالباتی از کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد و به همین دلیل مهدی تاج راه حلی را برای دریافت پول ایرانی ها در نظر گرفته است.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان با استفاده از ارتباطاتی که در AFC و بعلاوه با رئیس فدراسیون فوتبال قطر دارد، پیشنهاد واریز مطالبات سرخابی ها به فدارسیون قطر را مطرح نموده که به نظر می رسد این راه به زودی عملی خواهد شد.

بر این اساس با نظر موافق مسئولان AFC قرار است مطالبات باشگاه های ایرانی در اختیار فدراسیون فوتبال قطر قرار بگیرد و سپس با هماهنگی این فدراسیون، طرف ایرانی به وسیله بانک های قطری این پول را دریافت کند.

درحال حاضر گفته می گردد کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال قطر برای انجام این کار مسئله ای ندارند و در صورت موافقت بانک های قطری، راه حل فدراسیون فوتبال ایران عملی خواهد شد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 اسفند 1401 بروزرسانی: 9 اسفند 1401 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 2315

به "راه چاره تاج برای دریافت طلب سرخابی ها از کنفدراسیون فوتبال آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه چاره تاج برای دریافت طلب سرخابی ها از کنفدراسیون فوتبال آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید