انصاری فرد: استقلالی ها تا دچار مشکل می شوند می گویند پرسپولیس تیم حکومتی است، کلِ دولت از استقلال حمایت می نماید

به گزارش بوستان گفتگو، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: استقلالی ها تا دچار مشکل می شوند می گویند پرسپولیس تیم حکومتی است در حالی اکنون تمام دولت از آنها حمایت می نماید.

انصاری فرد: استقلالی ها تا دچار مشکل می شوند می گویند پرسپولیس تیم حکومتی است، کلِ دولت از استقلال حمایت می نماید

به گزارش خبرنگاران، محمدحسن انصاری فرد درباره قرعه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: همه گروه ها مشکل است. گروه آسانی نداریم، چون تیم های اول کشور امارات در گروه ماست. ما هم تجربه لازم را داریم و امیدواریم با جذب مهاجم جدید، بتوانیم در این مسابقات پیروز باشیم.

وی درباره برگزاری بازی با التعاون عربستان در زمین بی طرف و عدم میزبانی در ایران توضیح داد: این وظیفه فدراسیون است و آنها باید در AFC رایزنی نمایند. آنها ما را به عنوان متولی فوتبال ایران نمی شناسند. عربستانی ها از این موضوع بیشتر سود می برند. با این حال ما پس از چند سال از منافع خود در میزبانی از تیم های عربستانی محروم هستیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درمورد اظهارات بعضی طرفداران و پیشکسوتان استقلال درباره باشگاه پرسپولیس پس از فسخ قرارداد استراماچونی گفت: طرفداران زیادی به ما پیغام دادند که از منافع پرسپولیس دفاع کنیم. یک مربی با هر رزومه ای به استقلال آمده و حالا رفته است. طرفداران استقلال هم ناراحت هستند و حق دارند، اما رفتن او چه ربطی به پرسپولیس دارد؟ پرسپولیس چه گناهی دارد؟ کالدرون هم بابت مسائل اقتصادی مشکل دارد و ما 112 هزار دلار او را پرداخت ننموده ایم. ما چه زمانی درباره استقلال صحبت کردیم؟

اگر مسئله ای بوده، خودمان حل کردیم و گردن کسی نینداختیم. انصاری فرد ضمن بیان این جمله گفت: چرا طرفداران، پیشکسوتان و مدیران استقلال به هر مسئله ای که می خورند، از پرسپولیس مایه می گذارند؟ هجمه زیادی روی پرسپولیس است. شما حکم های صادره کمیته انضباطی و اشتباهات داوری علیه ما را ببینید. در چند سال اخیر چقدر از اشتباهات داوری ضرر کردیم؟ چرا گناه مسائل خود را گردن پرسپولیس می اندازید؟ آن وقت می گویند پرسپولیس تیم دولتی است.

وی با اشاره به کوشش های اجرا شده توسط دولتی ها برای بازگرداندن سرمربی آبی پوشان مطرح کرد: در روزهای اخیر از وزیر ورزش، وزارت خارجه و معاون این وزارتخانه دنبال استراماچونی افتاده اند که او را برگردانند. سه ماه پیش این اتفاق برای برانکو افتاد، اما چنین کارهایی انجام نشد. عراقچی که می گفتند پرسپولیسی است، دنبال کار استقلال است. اگر پرسپولیس مورد حمایت دولت بود، برای سفر به ژاپن در فینال لیگ قهرمانان آسیا مجبور نبود در سه کشور توقف کند و از جهتی طولانی به ایران نمی آمد.

انصاری فرد با بیان اینکه پرسپولیس در نهایت سلامت و صلابت هفت قهرمانی به دست آورد و کسی نمی گوید این قهرمانی ها مشکل داشت، اظهار داشت: اینگونه نبود که بگویند کمیته انضباطی به ما سخت نگرفت و از داوری سود برده باشیم. تا زمانی که تحلیل های نادرستی درخصوص پرسپولیس دارید، شرایط استقلال همین است. وقتی پرسپولیس پیروز بوده و استقلال پیروز نبوده، این موضوع را تجزیه کنید و به راه حل مناسب برسید. چرا اینها را گردن پرسپولیس می اندازید؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یادآور شد: پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم بوده و با بازیکنانی مثل طاهرخانی, آدام همتی و حسین پور توانسته به فینال آسیا برود و در این جهت با بازیکنان بزرگی مثل ژاوی و گابی رقابت کند. شیخ سلیمان هم پرسپولیسی بوده که پرسپولیس به فینال آسیا رفته است؟ استقلال به ترکیه رفته و در سوپرجام شرکت ننموده و پرسپولیس قهرمان معرفی شده, یعنی قاضی CAS هم پرسپولیسی بوده که به سود ما رای داده است؟ پرسپولیس آنقدر مظلوم واقع شده که این کار ها علیه اش صورت می گیرد.

انصاری فرد ادامه داد: در فصل اولی که برانکو آمد, پرسپولیس به دلیل تفاضل گل قهرمان نشد و دیدید در آن فصل چه اتفاقاتی از سوی داوری رخ داد. همواره سعی نموده ایم قداست داوری را حفظ کنیم و از آنها تقدیر نموده ایم اما طرفدار ما آن سال گریه کرد و ناراحت شد. در همین بحث مدیریت ببینید استقلال چقدر تغییرات داشته و پرسپولیس چقدر. ثبات مدیریت در استقلال بیشتر بوده اما پرسپولیس توانسته پیروز تر باشد. علاوه بر این شما هزینه های کادر فنی استقلال را با پرسپولیس مقایسه کنید, همین طور بازیکنان خارجی دو تیم را باهم مقایسه کنید و ببینید استقلال چقدر از امتیازات پولی برخوردار بوده و پرسپولیس چقدر. روز اولی که به باشگاه پرسپولیس آمدم سلطانی فر به من گفت نمی توانیم هیچ یاریی کنیم اما الان ببینید به استقلال چقدر یاری می گردد, آن وقت به پرسپولیس پول نمی رسد.

وی درباره اینکه پرسپولیس همواره از لحاظ زمین تمرین و سایر امکانات مشکل داشته است, یادآور شد: الان ما یک استادیوم داریم (شهید کاظمی) و استقلال هم یک استادیوم دارد (امام رضا (ع) علاوه بر این استقلال کمپ ناصر حجازی را هم در اختیار دارد اما ما استادیوم درفشی فر را اجاره داده ایم و نمی توانیم ار آن استفاده کنیم. صحبتی با طرفداران استقلال دارم؛ با این دعوا ها و اینکه پیشکسوتان علیه هم صحبت می نمایند, بقیه سود می برند و دارند در ناز و نعمت از این شرایط استفاده می نمایند. ما هیچ وقت از استقلال حرف نزدیم و نمی خواهیم مسائل مان را گردن کسی بیندازیم اما استقلالی ها هروقت به مشکل می خوردند می گویند پرسپولیس تیم حکومتی است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه نمود: وزیر ورزش به خاطر دفاع از حقوق استقلال به مقرر کنفدراسیون فوتبال آسیا رفت اما پرسپولیس نیازی به این کار ها ندارد. پرسپولیس چه گناهی نموده است؟ بهتر است خوب تحقیق نمایند تا دلیل پیروزیت های پرسپولیس را بدانند. طرفداران استقلال پای تیم شان هستند و می دانم مثل طرفداران ما که در برد و باخت با تیم هستند, همکاری می نمایند. پرسپولیس 9 سال پیروزیت نداشت اما طرفداران پشت تیم شان ایستادند و نتیجه آن را با نایب قهرمانی آسیا و 3 قهرمانی لیگ برتر گرفتند.

انصاری فرد با اشاره به اینکه کالدرون نیز از پرسپولیس طلب دارد, مطرح کرد: کالدرون از ما پول می خواهد ولی تیم را ترک ننموده است. برانکو 11 ماه از ما طلب داشت و نرفت اما الان اینقدر جنجال و هیاهو برای رفتن استراماچونی به راه افتاده است. الان کل دولت از استقلال حمایت می نمایند اما بازهم می گویند روحانی برای موضوع طارمی به ترکیه سفر نموده است! این در حالی است که سفر ها و برنامه های رئیس جمهور از یک سال قبل برنامه ریزی می گردد, مگر روحانی بیکار است برای طارمی به ترکیه برود؟! آن وقت می گویند پرسپولیس تیم حکومتی است در حالی که ما هیچ امکاناتی از دولت نگرفته ایم؛ فقط چند قرارداد اسپانسری بسته ایم و توانستیم مدیریت کنیم. سرمربی استقلال می رود, ما چه گناهی داریم؟

وی با بیان اینکه باید 114 هزار دلار به کالدرون پرداخت کنیم, گفت: سعی می کنیم برای این پرداخت تامین اقتصادی کنیم تا دغدغه ها رفع گردد. از طرفداران پرسپولیس می خواهم مثل همواره با کمال آرامش از تیم حمایت نمایند و پیشکسوتان نیز بیشتر تیم را تشویق نمایند تا جهت پیروزیت ها را ادامه دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 666

به "انصاری فرد: استقلالی ها تا دچار مشکل می شوند می گویند پرسپولیس تیم حکومتی است، کلِ دولت از استقلال حمایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری فرد: استقلالی ها تا دچار مشکل می شوند می گویند پرسپولیس تیم حکومتی است، کلِ دولت از استقلال حمایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید