دستهای پشت پرده آمریکا در رقم زدن جنایت الفرحاتیه

به گزارش بوستان گفتگو، به گزارش خبرنگاران به نقل از المعلومه، محمد البلداوی، نماینده مجلس عراق اظهار داشت که توجه گسترده سفارت آمریکا در بغداد و برخی کشورهای عربی به جنایت منطقه الفرحاتیه مشکوک است.

دستهای پشت پرده آمریکا در رقم زدن جنایت الفرحاتیه

وی ادامه داد که حادثه اتفاق افتاده در منطقه الفرحاتیه اولین موردی نیست که اتفاق می افتد و پیشتر هم جنایت های بزرگ تر و شنیع تری اتفاق افتاده است.

البلداوی اضافه نمود: پوشش رسانه ای وسیع این حادثه از سوی سفارت آمریکا و برخی کشورهای عربی و مسئولان محلی باعث می شود تا ما درباره اهدافی که علیه حشد شعبی دنبال می شود مشکوک شویم.

وی بیان نمود: ما شاهد آن بودیم که سفارت آمریکا، نیروهای حشد شعبی را متهم کرده و برخی کشورهای عربی بیانیه در این خصوص صادر کردند. تمام این مسائل باعث می شود به این نتیجه برسیم که این حادثه از سوی عناصر وابسته به آمریکا و همپیمانان آنها اجرا شده است.

نیروهای پلیس عراق اخیراً اجساد هشت شهفرایند ناحیه الفرحاتیه در بخش بلد واقع در جنوب تکریت را کشف کرده اند. افراد یاد شده از جمله 12 نفری بودند که عناصر مسلح ناشناس آنها را ربوده بودند. از سرنوشت چهار نفر دیگر هنوز اطلاعی در دست نیست.

در همین حال، حشد شعبی اعلام کرده است که فرایند تحقیقات، دخالت داعش در کشتار منطقه الفرحاتیه در منطقه بلد استان صلاح الدین را آشکار خواهد کرد.

برخی رسانه های مغرض و جریان های سیاسی تلاش کردند این حادثه را به نیروهای حشد شعبی مرتبط کنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1362

به "دستهای پشت پرده آمریکا در رقم زدن جنایت الفرحاتیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستهای پشت پرده آمریکا در رقم زدن جنایت الفرحاتیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید