دانشگاه تورنتو در 10 موضوع، صندلی برتر کانادا شد

به گزارش بوستان گفتگو، بر اساس جدیدترین رتبه بندی موضوعی دانشگاه های دنیا توسط نظام رتبه بندی تایمز، دانشگاه تورنتو پیروز شد از مجموع 11 موضوع، در 10 موضوع رتبه برتر کانادا را به خود اختصاص دهد.

دانشگاه تورنتو در 10 موضوع، صندلی برتر کانادا شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از وب سایت رسمی دانشگاه تورنتو، دانشگاه تورنتو یکی از 9 دانشگاه دنیا بود که در 10 موضوع، جزء 50 رتبه برتر دنیا شد.

همچنین این دانشگاه توانست در رتبه نخست دانشگاه های آمریکا شمالی و رتبه ششم دنیا در شاخه بالینی، پیش بالینی و بهداشت که شامل رشته های پزشکی، دندانپشکی و دیگر رشته های مرتبط با سلامت می گردد، باقی بماند.

مریک گرتلررئیس دانشگاه تورنتو اظهار کرد: دانشگاه ما از میان گروه کوچکی از دانشگاه های دنیا است که در رشته های مختلف دانشمندانی با کلاس دنیای تربیت نموده است.

وی اضافه نمود: قدرت ما در ارائه رشته های مختلف، یکی از دلایلی است که دانشگاه تورنتو چنین صندلیی برای یادیگیری، آموزش و کار کسب نموده است.

رتبه بندی تایمز هایر اجوکیشن برای مقایسه دانشگاه ها از 13 معیار استفاده می نماید و عوامل مختلفی را بر اساس موضوعات، مورد سنجش قرار می دهد.

به طور کلی، تدریس، تحقیق و استناد از مهم ترین معیارهای آنالیز هستند.

دانشگاه تورنتو توانست برای رتبه بندی موضوعی 2021 تایمز در سه موضوع صندلی خود را ارتقا بخشد. این سه موضوع شامل تجارت و اقتصاد، علوم انسانی و روانشناسی می گردد. همچنین این دانشگاه در دو موضوع موقعیت سال گذشته خود را حفظ کرد و در چهار مورد در رتبه خود نزول یافت.

علاوه بر رتبه بندی تایمز، این دانشگاه در رتبه بندی های دیگر نیز برترین صندلی کانادا را دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1333

به "دانشگاه تورنتو در 10 موضوع، صندلی برتر کانادا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه تورنتو در 10 موضوع، صندلی برتر کانادا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید