خان محمدی: کری خوانی خوب است اما هرچیزی اندازه ای دارد

به گزارش بوستان گفتگو، بازیکن پیشین پرسپولیس برتری در جدول را برای پیروزی در داربی کافی ندانست.

خان محمدی: کری خوانی خوب است اما هرچیزی اندازه ای دارد

حسن خان محمدی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر گفت: همیشه بازی قبل از داربی از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. هر دو تیم قبل از داربی به هدف پیروزی برابر رقیبان خود به میدان می فرایند. شاگردان گل محمدی نیز همین کار را انجام دادند. با وجود این که این پیروزی با یک گل رقم زده شد اما بسیار با ارزش بود.

علی علیپور، مهاجم پرسپولیس، در این بازی موقعیت های زیادی را از دست داد و پیروز به گلزنی نشد. خان محمدی درباره این بازیکن گفت: علیپور بازیکن خوبی است. از نکات مهم برای یک مهاجم خوب این است که، برای خود خلق موقعیت کند و بتواند گلزنی کند. علیپور در ایجاد موقعیت مشکل ندارد اما در این فصل گل های زیادی به ثمر نرسانده است. با تمام این اوصاف، هیچ جای نگرانی درباره این بازیکن وجود ندارد.

او درباره انتصاب گل محمدی به عنوان سرمربی تیم پرسپولیس گفت: گل محمدی بهترین گزینه بعد از کالدرون برای پرسپولیس بود. او فوتبال ایران را خوب می شناسد و با پرسپولیس پیروز خواهد بود.

هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال از چهارشنبه (16 بهمن) شروع خواهد شد و شاگردان گل محمدی پنج شنبه و از ساعت 15:30 به مصاف استقلال خواهند رفت. خان محمدی درباره داربی گفت: استقلال تیم کوچکی نیست. آن ها بعد از پرسپولیس شانس بعدی قهرمانی در لیگ هستند. اگرچه آن ها با اختلاف هشت امتیاز نسبت به پرسپولیس، در رده چهارم جدول قرار دارند اما داربی تقابلی است که ربطی به این مسائل ندارد و تنها برتری در جدول عامل پیروزیت در این مسابقه نخواهد شد. بارها اختلاف افتاده تیمی که رده پایین تری نسبت به تیم دیگر داشته است، پیروز شده داربی را با پیروزی پشت سر بگذارد.

وی درباره محرومیت شجاع خلیل زاده در داربی گفت: خلیل زاده دفاع مطمئنی است اما کنعانی زادگان هم ملی پوش ما است و در غیاب شجاع، خط دفاعی پرسپولیس دچارهیچ مسئله ای نخواهد شد.

خان محمدی با بیان این که پرسپولیس در هفته های اخیر بهتر از استقلال ظاهر شده است، نتیجه بازی داربی را 2 بر یک به سود پرسپولیس پیش بینی کرد.

او در خاتمه درباره هواداران و حواشی و درگیری های اخیر آن ها گفت: فوتبال ما نیاز به فرهنگ سازی دارد. درگیری ها از زیبایی بازی می کاهد و این اصلا خوب نیست. داربی یک بازی جذاب و مهم در لیگ برتر ما بوده و هست و نباید اتفاقی رخ دهد که آن را خراب کند. متاسفانه ما در برخی مسائل زیاده روی می کنیم. کری خوانی خوب است اما هرچیزی اندازه ای دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 825

به "خان محمدی: کری خوانی خوب است اما هرچیزی اندازه ای دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خان محمدی: کری خوانی خوب است اما هرچیزی اندازه ای دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید