حذف ژاپن شگفتی ساز به دست کرواسی

به گزارش بوستان گفتگو، در استادیوم الجنوب دیداری دیگر از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر بین ژاپن شگفتی ساز مرحله گروهی و کرواسی نایب قهرمان دوره قبل برگزار گردید که پس از تساوی 1-1 در وقت های معمول، در ضربات پنالتی با نتیجه 3-1 پیروز شد و به مرحله بعد رسید.

حذف ژاپن شگفتی ساز به دست کرواسی

هردو تیم بازی را به شکلی آغاز کردند که معین بود تمایل دارند زودتر از رقیب به گل برسند. بازی شجاعانه سامورایی ها هم در دقایق ابتدایی ستودنی بود. دقایق سرانجامی هم فشار ژاپن بیشتر شد تا این که در پی ارسال یک کرنر توپ اتفاقی مقابل پای دایزن مائدا افتاد و او در دقیقه 43 با شوتی از درون محوطه جریمه گل نخست را وارد دروازه کرواسی کرد؛ گلی که باعث شد نیمه اول با رجحان ژاپن به سرانجام برسد.

نیمه دوم کرواسی خیلی زود از فشار زدن گل تساوی خارج شد. ارسال دیان لوورن در دقیقه 55 روی سر ایوان پریشیچ فرود آمد و ضربه سری تماشایی به گوشه دروازه ژاپن رفت. بعد از این گل ریسک دو تیم برای زدن گلی دیگر کمتر شد و محتاط تر بازی را دنبال کردند. در نهایت 90 دقیقه با تساوی 1-1 به سرانجام رسید و این نخستین دیداری بود که به وقت های اضافه کشیده شد.

روال اواخر بازی در نیمه دوم، در اولین وقت اضافه هم ادامه پیدا کرد و هیچ تیمی بی گدار به آب نمی زد. نیمه دوم وقت های اضافه هم با این که کرواسی بیشتر در زمین حریف بود ولی پیروز نشد کار را در 120 دقیقه تمام کند.

در نهایت این بازی به ضربات پنالتی کشید و کرواسی با رجحان 3-1 در این ضربات راهی مرحله بعد شد. برای کرواسی ولاشیچ، بروزوویچ و پاشالیچ ضربات شان را گل کردند. لیوایا هم ضربه اش را به تیر دروازه کوبید. برای ژاپن آسانو پنالتی اش را تبدیل به گل کرد و مینامینو، میتوما و یوشیدا ضربات شان را هدر دادند.

منبع: فرارو
انتشار: 14 آذر 1401 بروزرسانی: 14 آذر 1401 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 2272

به "حذف ژاپن شگفتی ساز به دست کرواسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف ژاپن شگفتی ساز به دست کرواسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید