جزئیات برگزاری دوره جامع و تخصصی مدیریت محصول در دانشگاه امیرکبیر

به گزارش بوستان گفتگو، تهران (پانا) - دوره جامع و تخصصی مدیریت محصول با موضوع آماده سازی افرادبرای ورود به بازار کار نیمه دوم آبان ماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

جزئیات برگزاری دوره جامع و تخصصی مدیریت محصول در دانشگاه امیرکبیر

دوره جامع و تخصصی مدیریت محصول از طریق باشگاه مهارت و اشتغال دانشگاه صنعتی امیرکبیر با همکاری دیجی اکسپرس (یکی از مجموعه های اصلی دیجی کالا) با تکیه بر تجارب اساتیدی از صنعت با موضوع آموزش دقیق و اصولی مدیریت محصول، در نیمه دوم آبان 1400 برگزار می شود.

مدیریت محصول، همکاری با مدرسین از صنعت، طراحی تسک و پروژه به همراه هر فصل، ارائه نمونه هایی از محصولات واقعی، ارائه فرصت کارآموزی و اشتغال در مجموعه های دیجی کالا، برگزاری کلاس های تعاملی و طراحی شده برای فضای آنلاین، بازدید میدانی از مجموعه های دیجی کالا، همراهی دانشجویان در فرآیند یادگیری با انجام تسک های آموزنده، برگزاری کارگاه های آموزشی مهارت های نرم مرتبط با مدیریت محصول و غیره از برنامه های این دوره است.

در این دوره مباحثی از جمله مشخص استراتژی محصول، فرصت ها، جایگاه بازار محصول، تعریف محصول، طراحی و توسعه محصول، استراتژی بازاریابی محصول و لانچ محصول و بهبود مستمر و در نهایت رشد در 32 ساعت آموزش تخصصی، 8 ساعت حل تمرین و پروژه و همچنین 10 ساعت آموزش تخصصی مهارت نرم ارائه می شود.

50 ساعت آموزش تخصصی مطابق با استانداردهای بین المللی، ارائه مدرک معتبر از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، امکان بازدید میدانی از مجموعه های دیجی کالا و فرصت کارآموزی و جذب در مجموعه های دیجی کالا از مزیت های حضور در این دوره بشمار می رود.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به ادرس skillclub. aut. ac. ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1979

به "جزئیات برگزاری دوره جامع و تخصصی مدیریت محصول در دانشگاه امیرکبیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات برگزاری دوره جامع و تخصصی مدیریت محصول در دانشگاه امیرکبیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید