ثبت نام یکهزار و 245 نفر در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی هرمزگان

به گزارش بوستان گفتگو، مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان سهیمه استان در اجرای طرح ملی توسعه مشاغال خانگی را 2 هزار و 300 نفر عنوان و اضافه نمود: تا به امروز یکهزار و 245 نفر در سامانه ثبت نام کردند.

ثبت نام یکهزار و 245 نفر در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی هرمزگان

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان، هادی ابراهیمی در نخستینکارگروه علمی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی که به منظور آنالیز، گفتگو و امکانسنجی راهکارهای علمی حل مسایل و برطرف مسائل احتمالی، با حضور معاون آموزشیجهاد دانشگاهی هرمزگان و کارشناسان دستگاههای اجرایی مرتبط برگزار گشت، از تمدید مهلت ثبت نام این طرح در سامانه inhb.irتا 5 آبان ماه امسال اطلاع داد و اضافه کرد: متقاضیان دارای شرایط لازم ازجمله داشتن حداقل سن 18 سال، بومی استان محل ثبت نام، نداشتن اشتغال تماموقت و نداشتن بیمه کارفرمایی می توانند در موعد مقرر در سامانه ثبت نامکنند.

وی اظهارکرد: این نشست به عنوان بازوی مشورتی طرح توسعه مشاغل خانگی تشکیل و وظیفه آن تجزیه و تحلیل فرایند موفقیت و پیشرفت طرح با همکاری دستگاههای اجرایی مرتبط با طرح و آنالیز و تحلیل علمی و تشخیص مسایل و چالش ها و ارایه راهکارها برای بهبود روش های انجام کار است.

ابراهیمی گفت: در فاز مطالعاتی طرح باید امکانات موجود مورد آنالیز قرار گیرد و سپس نسبت به آسیب شناسی و تحلیل منطقه ای و همچنین شنایایی شرکت های بالادستی، خوشه ها و شبکه های کسب و کار اقدام کرد که این امر با همکاری متقابل دستگاههای اجرایی مرتبط با طرح به سرانجام می رسد.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان در مورد طرح ملی توسعه مشاغل خانگی گفت: این طرح با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی به عنوان نهاد توسعه ای در استانهای کشور به منظور یاری و رونق اقتصاد خانوار و تحقق شعار سال و توسعه صندلی مشاغل خانگی در اقتصاد اجرا می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1375

به "ثبت نام یکهزار و 245 نفر در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام یکهزار و 245 نفر در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید