تغییرات اساسی اپل روی آی مک پرو 27 اینچی

به گزارش بوستان گفتگو، آی مک پرو 27 اینچی اپل با پردازنده های قوی تر نسبت به مدل های قبلی و یک نمایشگر مینی ال ای دی، بهار 2022 عرضه خواهد شد.

تغییرات اساسی اپل روی آی مک پرو 27 اینچی

به گزارش خبرنگاران، به نقل از digitaltrends، اپل پس از عرضه iMac 24 اینچی بازطراحی شده خود، فراوری نسخه بزرگتر 27 اینچی را آغاز نموده است. این گزارش بعلاوه می گوید که iMac نو دارای نمایشگر mini-LED خواهد بود. به نظر می رسد iMac 27 اینچی احتمالاً در حال فراوری باشد و می تواند در بهار 2022 عرضه گردد. طراحی این دستگاه نو احتمالاً مشابه آی مک 24 اینچی باشد. با این حال، شایعه شده است که مدل نو 27 اینچی دارای نمایشگر مینی ال ای دی است و از ProMotion با نرخ نوسازی متغیر تا 120 هرتز پشتیبانی می نماید. این یک ارتقای بزرگ است که iMac نو را در بخش رایانه های حرفه ای شخصی قرار می دهد. به گفته یک افشاگر سرشناس iMac نو یک مدل Pro خواهد بود.

همانطور که iMac 24 اینچی از پردازنده M1 استفاده می نماید، iMac 27 اینچی احتمالاً از پردازنده M1 Pro و M1 Max استفاده خواهد نمود، همان پردازنده هایی که در مک بوک پرو های نو یافت می شوند. گزارشات بعلاوه اشاره می نمایند که iMac دارای پورت های HDMI، SD Card و USB-C خواهد بود. اپل قطعا به دو برابر کردن سیلیکون خود ادامه خواهد داد. در حال حاضر، آی مک، آی مک پرو و مک پرو 27 اینچی فعلی تنها رایانه هایی از اپل هستند که از پردازنده های اینتل بهره می برند اما معرفی یک مدل 27 اینچی با پردازنده های متفاوت تغییر اساسی را در این مدل نشان خواهد داد.

با این حال، حدس زدن قیمت در این مرحله سخت است. آخرین iMac Pro از 4999 دلار آغاز شد اما با افزایش قیمتی که برای مک بوک پرو رخ داد از تماشا قیمت اولیه بیش از 2000 دلار برای این iMac Pro تعجب نکنید. تمامی این اخبار با سایر شایعات پیرامون آی مک پرو 27 اینچی تدوین شده است و هنوز اپل اطلاعات تایید شده ای ارائه ننموده است. M1 Pro و M1 Pro Max پردازنده های قدرتمندی هستند که مک بوک پرو های سال ها گذشته را به برترین مدل ها تبدیل کردند. یک iMac بزرگتر با پردازنده های قوی و یک نمایشگر مینی ال ای دی به فرایند داغ اپل در ایجاد تحول در خط فراوری محصولاتش ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 2098

به "تغییرات اساسی اپل روی آی مک پرو 27 اینچی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات اساسی اپل روی آی مک پرو 27 اینچی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید