بهاروند حرف آخر را زد، حضور بازنشسته ها در انتخابات فدراسیون فوتبال

به گزارش بوستان گفتگو، سرپرست فدراسیون فوتبال در حاشیه مجمع این فدراسیون در خصوص مسائل مختلف توضیحاتی را اظهار داشت.

بهاروند حرف آخر را زد، حضور بازنشسته ها در انتخابات فدراسیون فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال درباره برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال اعلام نمود: خوشبختانه حمایت اعضاء را داریم. وزارت ورزش به خصوص سلطانی فر در کنار ما حضور دارد. ما سال ها دیده بودیم که وزارت ورزش تلاش کرده در مجمع حضور داشته باشد، اما وزیر ورزش معتقد است برای آسیب ندیدن فوتبال بهتر است در فدراسیون فوتبال حضور نداشته باشد.

او افزود: همه تلاش کردند تا اساسنامه تایید شد. در این راستا فیفا و AFC برای تدوین و تصحیح اساسنامه کمک کردند تا مراحل بعد انتخابات را داشته باشیم. ما در این راستا حمایت قاطع اعضاء را هم داشتیم. بیش از 95 درصد با تایید اساسنامه موافقت کرده اند. این موضوع نشان از کیفیت بالای اساسنامه دارد. امیدوارم تمام بند های اساسنامه را با کمک دولت و بخش های دیگر اجرا کنیم.

بهاروند به برگزاری مسابقات فوتبال در دوران شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: ما جزو معدود کشور های منطقه بودیم که با همکاری ستاد مقابله با کرونا، توانستیم فوتبال را در تمام سطوح برگزار کنیم. در هفته اول لیک برتر، بیش از 1500 تست کرونا از ارکان مسابقات اخذ شد. با این حال ما فقط 15 نمونه مثبت داشتیم.

سرپرست فدراسیون فوتبال در مورد پیگیری وصول مطالبات فدراسیون فوتبال از فیفا و AFC گفت: تلاش های ما تا به امروز موثر نبوده و انتظار داریم این 2 نهاد که مستقل هستند، مطالبات ما را در جهت کمک به فوتبال پرداخت کنند. در آینده انتخابات فدراسیون فوتبال را خواهیم داشت و پس از این مجمع هیئت رئیسه جلسه خواهد داشت و تاریخ و زمان برگزاری انتخابات را اعلام می کند. فقط اساسنامه معیار و ملاک برگزاری انتخابات است.

او تاکید کرد: امیدوارم انتخابات خوبی داشته باشیم و هر شخصی که انتخاب شد، سکان هدایت فوتبال را پیش ببرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1449

به "بهاروند حرف آخر را زد، حضور بازنشسته ها در انتخابات فدراسیون فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهاروند حرف آخر را زد، حضور بازنشسته ها در انتخابات فدراسیون فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید