سال جاری قیمت خانه در کرج چه می گردد؟

به گزارش بوستان گفتگو، به گزارش تجارت نیوز، طبق آمار منتشر شده از سوی مرکز آمار، متوسط قیمت فروش هر متر مربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی معامله شده به وسیله بنگاه های معاملات ملکی در کشور در پاییز سال جاری چهار میلیون تومان (با میانگین مساحت 242 متر مربع) بوده که نسبت به فصل قبل 11.7 درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل 93.5 درصد افزایش داشته است.

سال جاری قیمت خانه در کرج چه می گردد؟

جهت دریافت خدمات طراحی فضای سبز باغچه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

رئیس اتحادیه املاک کرج در پاسخ به این پرسش که قیمت خانه های کرج بعد از تعطیلات عید چه می گردد؟ به تجارت نیوز گفت: با شیوع ویروس کرونا تمام معادلات مالی دنیا بهم ریخته است. با توجه به کاهش قیمت نفت، افزایش قیمت دلار و طلا به نظر می رسد که قیمت خانه های کرج در سال 99 نیز گران گردد.

محمد قمی اضافه نمود: در حال حاضر متوسط قیمت خانه های کرج به متری هفت میلیون تومان می رسد، همچنین قیمت خانه در عظیمیه شهر کرج از متری 14 تا 18 میلیون تومان است.

او درباره شرایط بازار مسکن اظهار کرد: فعلا بازار مسکن به دلیل شیوع ویروس کرونا شرایط مناسبی ندارد و تقاضا برای خرید خانه در این منطقه به دلیل افزایش قیمت خانه ها کمتر شده است.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 848

به "سال جاری قیمت خانه در کرج چه می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال جاری قیمت خانه در کرج چه می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید