امروز در خانه بمانید، تا فردا سفر کنید

به گزارش بوستان گفتگو، سازمان جهانی گردشگری با ایجاد کمپین #فردا-سفر-کنید، خواهان مسئولیت پذیری بین المللی و مشترک در میان صنعت گردشگری در مواجهه با شیوع ویروس کرونا شد.

امروز در خانه بمانید، تا فردا سفر کنید

جهت دریافت خدمات نوسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

ایسنا: سازمان دنیای گردشگری هدف از ایجاد این کمپین با پیغام امروز در خانه بمانید تا بتوانید فردا سفر کنید را کشف فرهنگ های گوناگون، تمرین اتحاد و احترام به یکدیگر، مراقبت از محیط زیست، تداوم یادگیری، توسعه و پایداری و ایجاد فرصت ها برای همگان اعلام نموده است.

هشتگ #فردا-سفر-کنید در واقع پاسخ سازمان دنیای گردشگری (WTO) به بحران کنونی است که به ارزشهای دیرینه این نهاد تاکید دارد. این کمپین تاثیر فراوانی در شبکه های اجتماعی داشته است و مورد استقبال تعداد روزافزونی از کشورها، مقاصد گردشگری، کمپانی های مرتبط با این حوزه، شهرها، رسانه ها و همچنین افراد از سراسر دنیا قرار گرفته است.

کشورهایی چون آلمان، مراکش، مغولستان، عمان، اروگوئه و شهرهای بوگوتا، وین و … تا به امروز از این کمپین حمایت نموده اند.

سازمان دنیای گردشگری از ایجاد یک پلتفورم آنلاین نیز خبر داده که به وسیله آن همه افراد و سازمان ها می توانند به این کمپین بپوندند ونظرات گوناگون و همچنین تصاویر و دیگر محتواهای صوتی و تصویری خود را رابطه با گردشگری و کرونا به اشتراک بگذارند.

زوراب پولولیکاشویلی دبیر کل سازمان دنیای گردشگری در این باره گفت: گردشگری از دیرباز تا به امروز خود را به عنوان یکی از محرکه های اصلی بهبود شرایط بین المللی به اثبات رسانده است و ما نیز باید از همین امروز خود را برای ایجاد اساس و پایه مقاومت گردشگری در آینده آماده کنیم.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 912

به "امروز در خانه بمانید، تا فردا سفر کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز در خانه بمانید، تا فردا سفر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید