اعتبار 70 میلیاردی توسعه زیرساخت های گردشگری روستاهای استان بوشهر

به گزارش بوستان گفتگو، معاون عمران روستایی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر از اختصاص 70 میلیارد ریال با هدف تقویت و توسعه زیرساختهای گردشگری در 10 روستا اطلاع داد.

اعتبار 70 میلیاردی توسعه زیرساخت های گردشگری روستاهای استان بوشهر

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

غلامرضا زارعی با بیان اینکه مطالعات روستاهای مورد اشاره اجرا شده است، اضافه نمود: تقویت زیرساخت های گردشگری این روستاها برای جذب جهانگرد و توسعه صنعت گردشگری مورد توجه قرار گرفته است و اکنون در حال انتخاب پیمانکار هستیم.

وی یادآور شد: 70 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی تخصیص داده شده و اعتبارات ملی نیز به آن اضافه نموده خواهد شد.

وی توضیح داد: جاده سازی، ایجاد پارک های روستایی با رویکرد گردشگری و محوطه سازی مراکز محلات از جمله پروژه های مهم در این راستا هستند.

معاون عمران روستایی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر تأکید کرد: زیرساخت های گردشگری اولویت مهمی است که می تواند توسعه گردشگری را شتاب بخشد.

زارعی با بیان اینکه استان بوشهر باید از معبر گردشگری به مقصد گردشگری تبدیل گردد، اضافه نمود: این هدف جز با توسعه زیرساخت ها مهیا نمی گردد.

وی نقش بنیاد مسکن را در عمران و آبادی روستاها و جلوگیری از مهاجرت مردم روستاها به شهرها مهم خواند و اضافه نمود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی توانسته در توسعه و پیشرفت روستاها از ابتدای پیروزی انقلاب گام های موثری بردارد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1073

به "اعتبار 70 میلیاردی توسعه زیرساخت های گردشگری روستاهای استان بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبار 70 میلیاردی توسعه زیرساخت های گردشگری روستاهای استان بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید