اطلاعات سپاه شبکه عظیم قاچاق سوخت در شرق کشور را منهدم کرد

به گزارش بوستان گفتگو، رییس کل دادگستری استان کرمان از انهدام شبکه گسترده قاچاق سوخت در شرق کشور اطلاع داد و گفت: تحقیقات اولیه نشان می دهد این شبکه قاچاق در مجموع 24 میلیون لیتر سوخت را در سال قاچاق کرده است.

اطلاعات سپاه شبکه عظیم قاچاق سوخت در شرق کشور را منهدم کرد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، یدالله موحد با اعلام خبر انهدام شبکه گسترده قاچاق سوخت در شرق کشور گفت: پس از تاکیدات رییس قوه قضاییه مبنی بر اولویت برخورد با شبکه های قاچاق سازمان یافته سوخت، دستگاه قضایی استان کرمان با همکاری نهاد های اطلاعاتی و امنیتی رسیدگی به این موضوع را در دستور کار ویژه خود قرار داده است.

رییس شورای قضایی استان کرمان گفت: در پی رصد های اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه اعضای یک شبکه گسترده قاچاق سوخت در شرق کشور مورد شناسایی نهاده شد.

وی در مورد شیوه کار متهمین بیان کرد: اعضای این شبکه با همکاری بعضی از شرکت های مسافربری اقدام به صدور صورت شرایط های صوری برای خودرو ها کرده و سپس سوخت حاصل از این روش را در اختیار خریداران سوخت و قاچاقچیان سوخت قرار می دادند.

رییس شورای قضایی استان کرمان خاطرنشان ساخت: با آنالیز های اطلاعاتی بعمل آمده، آمار ها بیانگر این مطلب است که متاسفانه بخشی از سهمیه سوخت منطقه جنوب شرق کشور توسط این شبکه با تخلفات انجام شده از کشور خارج شده است.

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت:در این رابطه 13 نفر از اعضای اصلی این باند در نقاط مختلف کشور تحت پیگرد قضایی نهاده شده و دستگیر شده اند که دو نفر از دستگیر شدگان مربوط به شرق استان کرمان هستند.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات اولیه نشان می دهد این شبکه قاچاق در مجموع 24 میلیون لیتر سوخت را در سال قاچاق کرده است، اضافه نمود: در این رابطه بیش از 50 کارت سوخت مهاجر در صندلی های سوخت جنوب شرق کشور شناسایی و با دستور مقامات قضایی مسدود شده اند.

این مقام ارشد قضایی در استان کرمان تاکید نمود: جلوگیری از قاچاق کالا و سوخت یکی از احتیاج های جدی در جهت تحقق شعار سال مبنی بر رونق و جهش فراوری و تقویت اقتصاد ملی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1141

به "اطلاعات سپاه شبکه عظیم قاچاق سوخت در شرق کشور را منهدم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات سپاه شبکه عظیم قاچاق سوخت در شرق کشور را منهدم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید