اختصاص اعتبارات مناسب برای تکمیل پایاب سد گیوی

به گزارش بوستان گفتگو، استاندار اردبیل گفت: از محل سفر رئیس جمهور اعتبارات خوبی برای تکمیل پایاب سد گیوی اختصاص یافته است.

اختصاص اعتبارات مناسب برای تکمیل پایاب سد گیوی

سید حامد عاملی با بیان این که از محل سفر رئیس جمهور به استان اعتبارات خوبی برای تکمیل پایاب سد گیوی اختصاص یافته، گفت: قرار شد وزارت جهاد کشاورزی در تکمیل شبکه فرعی و آب رسانی مدرن به اراضی کشاورزی و باغی کوشش مضاعفی را انجام دهد.

استاندار اردبیل در نشست تشکل ها و نخبگان کشاورزی شهرستان کوثر با حضور وزیر جهاد کشاورزی گفت: از محل سفر رئیس جمهور اعتبارات خوبی برای تکمیل پایاب سد گیوی اختصاص یافته و قرار شد وزارت جهاد کشاورزی در تکمیل شبکه فرعی و آب رسانی مدرن به اراضی کشاورزی و باغی کوشش مضاعفی را انجام دهد.

عاملی با بیان اینکه سد های معیشتی استان اردبیل با تأمین اعتبار مشترک ملی و استانی تکمیل می شوند اضافه نمود: استان اردبیل در فراوری محصولات زراعی، باغی و دامی دارای جایگاه مهمی است که در همین زمینه شهرستان های خلخال و کوثر با داشتن محصولات ممتاز نظیر به، گردو و انار، از معروفیت منطقه ای و ملی برخوردار هستند.

او بیان نمود: سد های معیشتی استان اردبیل که در پیشرفت کشاورزی راهگشا است، با تأمین اعتبار مشترک ملی و استانی تکمیل و به بهره برداری می رسند و بعلاوه وزیر جهاد کشاورزی برای تهیه و توزیع نهال پرثمر و نوسازی باغات شهرستان کوثر قول مساعد داد.

خبرنگاران اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 آبان 1401 بروزرسانی: 19 آبان 1401 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 2262

به "اختصاص اعتبارات مناسب برای تکمیل پایاب سد گیوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص اعتبارات مناسب برای تکمیل پایاب سد گیوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید