آنر V40 5G در تاریخ 29 دی ماه رسما رونمایی می گردد

به گزارش بوستان گفتگو، با تایید آنر، زیر مجموعه سابق هواوی، گوشی پرچم دار این شرکت که آنر V40 5G نام خواهد داشت در تاریخ 29 دی ماه رسما رونمایی می گردد.

آنر V40 5G در تاریخ 29 دی ماه رسما رونمایی می گردد

آنر به تازگی در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی ویبو گفت در تاریخ 18 ژانویه، از گوشی پرچم دار جدید خود با نام آنر V40 5G رونمایی خواهد نمود. تیزری هم که حاوی این اطلاعات بود، نمایی از بخش جلویی گوشی را به تصویر کشید تا بدین ترتیب از شکل ظاهری V40 نیز آگاه شویم. البته تصویری که به نمایش درآمد، کاملا مطابق با آن چیزی است که پیش تر از این محصول منتشر شده بود. یعنی نمایشگری خمیده با دو دوربین سلفی تعبیه شده در حفره ای در قسمت چپ آن.

گوشی های آنر تا زمانی که این شرکت زیر مجموعه هواوی بود، با پردازنده های سری کرین راهی بازار می شدند. جدیدترین پردازنده از این سری نیز کرین 9000 با لیتوگرافی 5 نانومتری است اما چون آنر دیگر ارتباطی با هواوی ندارد، بعید است این پردازنده را در آن ببینیم. در عوض، به احتمال بسیار فراوان، Dimensity 1000 پلاس شرکت مدیاتک که مبتنی بر لیتوگرافی قدیمی 7 نانومتری است، قلب تپنده این محصول خواهد بود.

با توجه به شایعات، آنر V40 یک نمایشگر 6.72 اینچی خواهد داشت که از رفرش ریت 120 هرتز نیز بهره می برد. روی پنل پشتی این گوشی 5 دوربین را در ماژولی مستطیل شکل شاهد هستیم که سنسور اصلی آن به احتمال بسیار فراوان 50 مگاپیکسلی است. با توجه به اسناد منتشر شده از این محصول، احتمالا شارژری که به همراه آن راهی بازار می گردد 66 واتی است اما اطلاعی از بابت ظرفیت باتری آن نداریم.

  • تصاویر جدیدی از گوشی آنر V40 منتشر شد

پیش از این، شایعاتی که در رابطه با این گوشی منتشر می شد به ماژول دوربین دایره ای شکل آن اشاره داشتند. در رابطه با این موضوع می توان دو احتمال را در نظر داشت. یک اینکه تصاویر منتشر شده درست بوده باشند، یا اینکه به مدل های دیگر پرچم داران این سری مربوط می شدند. چون همانطور که می دانید، آنر V40 تنها مدل استاندارد از سری V40 شرکت به حساب می آید. از طرفی در تیزر اخیر شرکت هم از پنل پشتی آن تصویری منتشر نشد بنابراین می توان هر دو احتمال بالا را در نظر داشت.

همانطور که می دانید، آنر همواره به ساخت پرچم دار و به طور کلی محصولات ارزان قیمت مشهور بوده. به همین خاطر انتظار داریم آنر V40 5G نیز با قیمت مناسبی راهی بازار گردد که با در نظر دریافت پردازنده آن، باید چنین انتظاری را هم داشته باشیم.

این گوشی اوایل دوره عرضه در کشور چین در دسترس قرار خواهد گرفت ولی از این بابت که آیا آنر برنامه ای برای عرضه آن به بازارهای جهانی دارد یا خیر آگاه نیستیم. اما موضوع مهم در رابطه با آنر این است که شرکت تا زمانی که زیرمجموعه هواوی بود، مشمول تحریم های نرم افزاری گوگل می شد. اما نمی دانیم حالا که راه این دو از هم جدا شده، آیا تحریم ها همچنان روی محصولات آنر باقی خواهد ماند یا خیر.

گفتنی است اخیرا خبری منتشر شده بود مبنی بر اینکه کوالکام طی توافق نامه ای پذیرفته به آنر پردازنده ارسال کند. بنابراین به احتمال بسیار فراوان آنر V40 پرو پلاس را با اسنپدراگون 888 شاهد خواهیم بود تا بدین ترتیب این شرکت نیز یک پرچم دار تمام عیار در نیمه اول سال 2021 داشته باشد. همچنین این موضوع می تواند نشان دهنده این باشد که تحریم های دولت آمریکا دیگر متوجه آنر نخواهد شد و این می تواند با توجه به سابقه شرکت، در تبدیل شدن آن به یکی از عظیم ترین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در چین که اتفاقا در برنامه شرکت نیز هست، نقش مهمی کند.

  • گوشی های جدید آنر احتمالا با تراشه های کوالکام عرضه می شوند

با این حال فعلا همه چیز در هاله ای از ابهام واقع شده است و باید برای تعیین شدن جزئیات تا تاریخ 18 ژانویه (29 دی ماه) منتظر بمانیم.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 بهمن 1399 بروزرسانی: 28 بهمن 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1536

به "آنر V40 5G در تاریخ 29 دی ماه رسما رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنر V40 5G در تاریخ 29 دی ماه رسما رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید