هازارد: چلسی شانس سوم قهرمانی در لیگ برتر است

به گزارش بوستان گفتگو، مهاجم بلژیکی چلسی می گوید که این تیم بعد از لیورپول و منچسترسیتی شانس سوم قهرمانی در لیگ برتر محسوب می گردد.

هازارد: چلسی شانس سوم قهرمانی در لیگ برتر است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از دیلی میل، چلسی آغاز خوبی در لیگ برتر داشته است و توانسته هر چهار دیدار خودش را با پیروزی پشت سر بگذارد. ادن هازارد که در جام جهانی 2018 روسیه درخشش خوبی با تیم ملی فوتبال بلژیک داشت گفت : ما در سایه قهرمان قرار داریم. قطعا توانایی این کار را داریم ولی باید این را بدانیم که بعد از لیورپول و منچسترسیتی شانس سوم قهرمانی محسوب می شویم. بازی های زیاد و سختی در انتظار ماست. باید بتوانیم آغاز خوبمان را ادامه دهیم تا بتوانیم در انتها فصل به جایگاهی که می خواهیم دست یابیم.

هازارد در ادامه صحبت های خود افزود: کار کردن با ساری در چلسی خیلی خوب و لذت بخش است. او از ما می خواهد که فقط فوتبال بازی کنیم. خوشبختانه بازیکنان خوبی در اختیار داریم و بدون فشار و استرس کار خودمان را انجام می دهیم.

مهاجم بلژیکی در انتها صحبت های خود گفت : قهرمانی در لیگ برتر با وجود این همه تیم خوب کار سختی است. منچسترسیتی تیم بسیار خوب و قدرتمندی است که رقابت با این تیم باعث پیشرفت می گردد. شما نمی دانید در انتها فصل چه اتفاقی رخ خواهد داد. ما هم کوشش می کنیم به آن چه که می خواهیم دست یابیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 36

به "هازارد: چلسی شانس سوم قهرمانی در لیگ برتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هازارد: چلسی شانس سوم قهرمانی در لیگ برتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید