5 خط هوایی برتر دنیا در ارائه خدمات (بخش دوم)

به گزارش بوستان گفتگو، تجربه سفر ارتباط تنگاتنگی با آسایش و رفاه گردشگران در هواپیما دارد.

کیفیت پرواز که شامل مسائل زیادی از جمله، سر وقت بودن، برخورد مهمانداران، کیفیت غذاها، جایگاه ها و … می گردد بر خاطره ای که افراد از سفر در فکر شان نقش می بندد بسیار اثرگذار است. به همین علت شرکت های هواپیمایی مختلف بر سر این پارامترها با هم رقابت می نمایند تا هر کدام بتوانند سهم بیشتری از رضایت و خوش بینی گردشگران را از آن خود نمایند. در این مطلب به چندین شرکت هواپیمایی برتر که در این رقابت پیروزی بیشتری را به دست آورده اند به شما معرفی خواهیم کرد. با خبرنگاران همراه باشید تا بیشتر به این موضوع بپردازیم.

5 خط هوایی برتر دنیا در ارائه خدمات (بخش دوم)

هاوایی Hawaiian

این خط هوایی در گذشته از لحاظ سرویس دهی و رضایت مندی مشتری از رتبه بهتری برخوردار بود ولی به دلایل متعددی به جایگاه چهارم نزول کرد. شاید مدیران این کمپانی با این واقعیت که در دنیای امروز باید نوآوری به خرج داد هنوز کنار نیامده اند و به سبک سنتی فعالیت می نمایند.

البته ویژگی های خوب و منحصر به فردی هنوز در این خط هوایی وجود دارد. به عوان مثال پروازها همواره سر زمان از قبل مشخص شده صورت می گیرند و به هیچ عنوان تاخیری در این خط هوایی اتفاق نخواهد افتاد. در سال 2015 حدود 88.4% از پروازهای این خط هوایی بدون تاخیر صورت گرفته اند و این یک موفقیت بزرگ برای آنها محسوب می گردد. به همین علت مسافران از پرواز با هواپیماهای این کمپانی بسیار راضی هستند.

آلاسکا Alaska

به احتمال زیاد در سال های آینده شاهد ترکیب این خط هوایی با مورد اول این فهرست یعنی Virgin America خواهیم بود. در سال 2015 تنها 0.5% از 100,000 مسافر این خط هوایی از خدمات ارائه شده ناراضی بوده اند. یعنی از 1 میلیون مسافر تنها 5 شکایت وجود داشته است. اگر نگاهی به حجم سفر با هواپیما داشته باشید متوجه خواهید شد که 5 نفر رقم واقعا کمی می باشد. حال رمز موفقیت چیست؟ این خط هوایی تمرکزش را بر سرویس دهی به مسافران گذاشته و کارهای زیادی را در این راستا انجام می دهد. به طور مثال به صورت 24 ساعته به مشتریان سرویس می دهد، هواپیماها تاخیر ندارند، محیط هواپیماهایی که مورد استفاده قرار می دهد کاملا تمیز و مرتب هستند و …

دلتا Delta

در فهرست ما این خط هوایی در رتبه 3 قرار گرفته است ولی فکر نکنید خیلی از رقبایش عقب است. در هواپیماهای این خط هوایی غذا و نوشیدنی کاملا رایگان بوده و از کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشند. این خط هوایی امکانات زیادی برای بچه ها نیز در نظر گرفته و در این زمینه بسیار خوب عمل نموده است.

همانطور که گفته شد مهمترین ویژگی هواپیماهای این کمپانی خوراکی هایی است که به مسافران ارائه می گردد. این شرکت قراردادهایی با شرکت هایی چون کوکا کولا، بسکین رابینز و … به امضا رسانده و در حین پرواز از محصولات آن ها استفاده می کند.

منبع: الی گشت
انتشار: 15 اسفند 1400 بروزرسانی: 15 اسفند 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 2077

به "5 خط هوایی برتر دنیا در ارائه خدمات (بخش دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 خط هوایی برتر دنیا در ارائه خدمات (بخش دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید