150 بسته معیشتی به همت دانشگاهیان دانشگاه سمنان در بین نیازمندان توزیع شد

به گزارش بوستان گفتگو، معاون اقتصادی و مدیریت منابع دانشگاه سمنان از توزیع 150 بسته معیشتی در بین اقشار آسیب پذیر به همت کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه اطلاع داد.

150 بسته معیشتی به همت دانشگاهیان دانشگاه سمنان در بین نیازمندان توزیع شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

فرزین یغمایی، معاون اقتصادی و مدیریت منابع دانشگاه سمنان در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران از توزیع 150 بسته معیشتی در بین اقشار آسیب پذیر به همت کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه اطلاع داد و گفت: اقلام این بسته ها با یاری 381 میلیون ریالی دانشگاهیان دانشگاه سمنان خریداری و توزیع شد.

یغمایی با بیان اینکه ارزش هر بسته دو میلیون و 540 هزار ریال است اضافه نمود: این بسته ها به مناسبت ماه رمضان و ولادت امام حسن مجتبی (ع) آماده و در بین اقشار آسیب پذیر توزیع شد.

معاون اقتصادی و مدیریت منابع دانشگاه سمنان گفت: هر بسته معیشتی شامل برنج، قند، شکر، روغن، ماکارونی، پنیر، خرما، چایی و تن ماهی است.

وی مطرح کرد: چندی پیش نیز با یاری های کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه سمنان 27 دستگاه تجهیزات پزشکی به ارزش چهار میلیارد و 100 میلیون ریال برای یاری به درمان بیماران کرونایی و کادر درمان خریداری و به دانشگاه علوم پزشکی سمنان اهدا شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1091

به "150 بسته معیشتی به همت دانشگاهیان دانشگاه سمنان در بین نیازمندان توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "150 بسته معیشتی به همت دانشگاهیان دانشگاه سمنان در بین نیازمندان توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید