کنایه عجیب سرمربی گوا به گل محمدی، ساعت 3 صبح هم بازی می کنیم!

به گزارش بوستان گفتگو، سرمربی گوا پیش از بازی با پرسپولیس گفت که گل زدن در بازی فردا مهم ولی امری سخت و سخت است.

کنایه عجیب سرمربی گوا به گل محمدی، ساعت 3 صبح هم بازی می کنیم!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال گوای هندوستان که برای نخستین بار در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حاضر شده است، پس از کسب 2 تساوی بدون گل و ثبت دو کلین شیت، فردا و در سومین ملاقات از مرحله گروهی ACL به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

خوان فراندو سرمربی اسپانیایی گوا در نشست خبری پیش از این بازی در خصوص اینکه آیا لیگ قهرمانان آسیا بزرگترین بازی های وی تا به امروز بوده است یا خیر می گوید؛ هر بازی ای که من انجام داده ام مهم بوده است. تفاوتی ندارد که در چه رقابتی اجرا شده ولی فعلاً مهمترین بازی برای من، ملاقات فردا مقابل پرسپولیس است.

ادامه حرف های فراندو را بخوانید؛ رسیدن به گل و گلزنی خیلی مهم است، اما این کار در بازی فردا کمی سخت است. ما قرار است در بازی با تیم بسیار سخت و قدرتمند پرسپولیس روبرو شویم. همه چیز را گام به گام و بازی به بازی پیش می رویم.

فراندو در خصوص ادعای گل محمدی مبنی بر اینکه شروع بازی های گوا در دیرترین ساعت هند برگزار می گردد و این مسئله بابت آب و هوا یک مزیت برای این تیم است شرح داد؛ همین که تیم من در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بازی می نماید، یک امتیاز ویژه محسوب می گردد و این مسئله مهمترین چیز است. حتی اگر بازی های تیم من ساعت 3 صبح هم شروع گردد، مسئله ای از این بابت ندارم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 خرداد 1400 بروزرسانی: 21 خرداد 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1744

به "کنایه عجیب سرمربی گوا به گل محمدی، ساعت 3 صبح هم بازی می کنیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه عجیب سرمربی گوا به گل محمدی، ساعت 3 صبح هم بازی می کنیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید