کارگردان بازی GhostWire: Tokyo استودیو سازنده را ترک کرد

به گزارش بوستان گفتگو، ایکومی ناکامورا کارگردان بازی GhostWire: Tokyo استودیوی تانگو گیم ورکز را ترک کرد. او با اجرای درخشان خود در کنفرانس بتسدا توانست توجه عده زیادی از بازی کننده ها را به خود جلب کند.

کارگردان بازی GhostWire: Tokyo استودیو سازنده را ترک کرد

ناکامورا در صفحه توییتر خود نوشت: بعد از نه سال فعالیت به عنوان کارگردان در تانگو و زِنی مکس - شرکت مادر بتسدا - احساس کردم اینجا پایان سفر و ماجراجویی من است. او اضافه نمود: از افراد با استعدادی که با آن ها کار کردم، چیزهای زیادی یاد گرفتم و برای شان احترام قائلم. هر کسی که می خواهد با من کار کند، تماس بگیرد.

شرکت زنی مکس هم ضمن تایید این خبر گفت: ناکامورا تصمیم گرفته از تانگو جدا شود و ما برای او آرزوی موفقیت می کنیم. استودیو تانگو همچنان توسط شینجی میکامی افسانه ای و تیم با استعدادش در ساخت GhostWire: Tokyo مدیریت می شود. در ماه های آینده اطلاعات بیش تری از بازی به اشتراک خواهیم گذاشت.

ناکامورا وظیفه نوشتن داستان، سناریو و کاراکترهای بازی GhostWire: Tokyo را برعهده داشت. علاوه بر این، او روی طرح های مفهومی بازی هم کار کرده بود. او سابقه کار روی قسمت اول و دوم بازی The Evil Within را در کارنامه خود دارد. پیش از اینکه ناکامورا به استودیوی تانگو برود، در پلاتینوم گیمز به عنوان طراح مفهومی روی Bayonetta و در شرکت کپکام به عنوان طراح محیط ها روی Okami کار کرده بود.

همان طور که می دانید شخص کارگردان نقش بسیار مهمی و کلیدی در ساخت یک اثر دارد و جدایی او، آن هم در اواسط مرحله تولید، اصلا خبر خوبی نیست. ناکامورا در صحبت های خود گفت که با بازی GhostWire: Tokyo همانند بچه اش رفتار می کرده است. در کنفرانس بتسدا هم دیدیم که او اشتیاق بسیار زیادی نسبت به ساخته خود و معرفی آن به دیگران داشت. به هر حال امیدواریم که آینده خوبی در انتظار ناکامورا باشد و خود بازی هم بتواند عملکرد خوبی به جای بگذارد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 404

به "کارگردان بازی GhostWire: Tokyo استودیو سازنده را ترک کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگردان بازی GhostWire: Tokyo استودیو سازنده را ترک کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید