پیوستن ورزشکاران ملی پوش گلستانی به کمپین در خانه بمانیم

به گزارش بوستان گفتگو، هم زمان با فراگیری ویروس کرونا و ضرورت اجرای توصیه های کارشناسان برای کاهش ضریب انتقال و شیوع این بیماری، ورزشکاران ملی پوش گلستان با پیوستن به کمپین در خانه بمانیم شهروندان را به قرنطینه خانگی و جدی دریافت توصیه های پزشکی و بهداشتی تشویق کردند.

پیوستن ورزشکاران ملی پوش گلستانی به کمپین در خانه بمانیم

جهت دریافت خدمات آلاچیق متحرک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، بعد از شیوع کرونا در گلستان تعداد مراجعه نمایندگان به مراکز درمانی این استان به سبب ترس از ابتلای این بیماری از 7 هزار نفر فراتر رفته و 40 نفر نیز جان خود را از دست دادند.

ورزشکاران ملی پوش گلستان در روزهایی که همه برنامه های تمرین و مسابقات ورزشی ایران به دلیل شیوع کرونا تعطیل شده، علاوه بر مشارکت در انتقال توصیه های بهداشتی، با پیوستن به کمپین در خانه بمانیم شهروندان را به همراهی با این پویش دعوت کردند.

فاطمه حسام تکواندوکار ملی پوش گلستانی از مردم خواست تا حد امکان قرنطینه خانگی را جدی بگیرند و از حضور در معابر و اماکن عمومی شهر پرهیز نمایند. او گفت: برای سلامتی خود و خانواده های خود باید این مسئله را جدی بگیریم و فکر نکنیم که این بیماری فقط برای دیگران است.

مهسا صابری والیبالیست ملی پوش گلستانی نیز اعلام کرد: اگر در منزل بمانیم علاوه بر یاری به حفظ سلامت و بهداشت خود، از انتشار احتمالی ویروس کرونا در جامعه جلوگیری خواهیم کرد.

او اضافه کرد: بهتر است تا عادی شدن شرایط، کمپین در خانه بمانیم را جدی بگیریم زیرا با هر بار حضور در جامعه امکان دارد که علاوه بر ابتلای خود، موجب انتقال ویروس کرونا به دیگر اعضای خانواده شویم.

پرویز فرخی سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی ایران نیز اظهار کرد: اجرای کمپین در خانه بمانیم برای همه مردم ایران ضروری است و فرقی بین ورزشکار، کارمند یا شغل آزاد وجود ندارد زیرا خطر این بیماری برای همه یکسان و وجود آن تهدیدی بزرگ و جدی برای همه است.

فاضل اتراچالی ملی پوش گلستانی کبدی اعلام کرد: از 2 هفته قبل به این پویش پیوستم و به جز خرید مایحتاج ضروری از منزل خارج نمی شوم.

کاپیتان گلستانی کبدی ایران ادامه داد : برخی ها به خصوص ورزشکاران فکر می نمایند به سبب شرایط مناسب جسمی از احتمال ابتلای این بیماری دور هستند که چنین باوری در عالم پزشکی معنای خاصی ندارد و همه در برابر ویروس کرونا آسیب پذیر هستند.

در کنار این توصیه های بهداشتی، تعدادی از ورزشکاران گلستانی در میدان عمل هم برای مهار کرونا دست به کار شدند و از توان خود برای برطرف دغدغه های شهروندان بهره بردند.

ضدعفونی کردن محلات گنبد با اسکیت توسط دبیر هیات اسکیت این شهرستان، ضدعفونی کردن مساجد گنبد توسط وحید ایمری مربی تیم ملی فوتوالی جوانان و فراوری ماسک و دیگر اقلام بهداشتی توسط سمن های جوان استان، از جمله فعالیت های ورزشکاران و جوانان گلستان برای مهار ویروس کروناست.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 814

به "پیوستن ورزشکاران ملی پوش گلستانی به کمپین در خانه بمانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیوستن ورزشکاران ملی پوش گلستانی به کمپین در خانه بمانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید