تعویق زمان برگزاری برخی رویداد های والیبالی کشور

به گزارش بوستان گفتگو، سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال از تعویق زمان برگزاری برخی رویداد های ساحلی و قهرمانی رده های سنی کشور خبر داد.

تعویق زمان برگزاری برخی رویداد های والیبالی کشور

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، میلاد تقوی در گفت وگو با سایت فدراسیون والیبال، اضافه کرد: امیدوارم بودیم شرایط کشور به گونه ای پیش برود که برخی رویدادهای ساحلی و قهرمانی رده های سنی کشور را در تیرماه برگزار کنیم.

وی با اشاره به شروع مرحله دوم شیوع ویروس کووید 19 و بیماری کرونا در ایران، شرح داد: هر چند شرایط بسیاری از استان های کشور برای شروع مسابقات مناسب است، اما برخی استان ها همچنان درگیر این بیماری هستند، بنابر این در تیرماه نمی توانیم مسابقات برگزار کنیم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال، تاکید کرد: با توجه به بخشنامه های ابلاغی، برای شروع رویدادها و مسابقات داخلی والیبال باید منتظر تائید ستاد ملی مقابله با کرونا باشیم.

تقوی درباره آماده سازی تیم ها برای شرکت در مسابقات والیبال داخلی، گفت: از زمانی که ستاد ملی مقابله با کرونا مجوز برگزاری مسابقات را صادر کند، به مدت شش هفته برای آماده سازی تیم ها در نظر خواهیم گرفت، اما از آنجایی که معلوم نیست در این شش هفته چه اتفاقاتی رخ دهد، قطعا برنامه ریزی برای شروع مسابقات کار دشواری خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1163

به "تعویق زمان برگزاری برخی رویداد های والیبالی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویق زمان برگزاری برخی رویداد های والیبالی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید