هیچ بی خانمانی جا نمی ماند ، 40 کارتن خواب و معتاد در 6 روز سرپناه یافتند

به گزارش بوستان گفتگو، شهرداری منطقه16 در جریان اجرای طرح حامی شهر با بکارگیری همه توان و امکانات خویش کوشش نموده تا با راه اندازی گشت های اجتماعی در محله ها، آسیب دیدگان اجتماعی را شناسایی نمایند و آنها را در جای مناسب اسکان دهند.

هیچ بی خانمانی جا نمی ماند ، 40 کارتن خواب و معتاد در 6 روز سرپناه یافتند

به گزارش خبرنگاران، سیدمهدی حسینی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه16 بر استمرار اجرای طرح حامی شهر در محله ها، با هدف شناسایی نقاط آلوده، جمع آوری و ساماندهی افراد بی خانمان و کارتن خواب در همه محله ها تاکید نمود و گفت:کارشناسان با تجربه مرکز خدمات اجتماعی این منطقه با حضور در نقاط آلوده نسبت به شناسایی آسیب دیدگان اجتماعی اقدام نموده و با بکارگیری روش های مناسب و رفتار انسان محبت آمیز این افراد را به خودروی ویژه منتقل نموده و تا محل اسکان و تحویل به نهادهای مربوطه همراهی می نمایند.

حسینی اضافه کرد: مرکز خدمات اجتماعی منطقه16 با توجه به اهمیت ارتقای امنیت اجتماعی در اماکن عمومی و پاکسازی شهر از آلودگی های بصری و حفظ جان افراد در راه مانده و کارتن خواب اقدام به جمع آوری و ساماندهی افراد بی خانمان اقدام می نماید.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه16 با بیان اینکه این طرح به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی در محله ها به اجرا در می آیند اضافه کرد:در 6 روز نخست اجرای این طرح که با مشارکت و همراهی نیروی انتظامی و حضور نماینده سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران به اجرا در آمده 39 نفر آقا و یک نفر خانم آسیب دیده اجتماعی شناسایی و به محل اسکانی که برایشان تدارک دیده شده منتقل شدند.

لازم به ذکر است که شهروندان تهرانی ساکن در هر نقطه از شهر می توانند با مشاهده افراد بی خانمان و کارتن خواب در بوستان ها و معابر ضمن تماس با سامانه فوریت های 137، نشانی دقیق محل را اعلام و در این کار خیرخواهانه همکاری نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 آذر 1401 بروزرسانی: 8 آذر 1401 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 2269

به "هیچ بی خانمانی جا نمی ماند ، 40 کارتن خواب و معتاد در 6 روز سرپناه یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ بی خانمانی جا نمی ماند ، 40 کارتن خواب و معتاد در 6 روز سرپناه یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید