هنرپیشه سریال معروف فرار اززندان درگذشت

به گزارش بوستان گفتگو، رانجیت چودری هنرپیشه هندی مجموعه های فرار از زندان و اداره در 64 سالگی درگذشت.

هنرپیشه سریال معروف فرار اززندان درگذشت

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، رانجیت چودری هنرپیشه هندی که در سال 1978 در فیلم سینمایی ترش و شیرین (خاتا میتا) ساخته باسو چاترجی خود را به عنوان هنرپیشه حرفه ای تثبیت کرد، در 64 سالگی درگذشت.

رانجیت چودری هنرپیشه هندی مجموعه های فرار از زندان و اداره در 64 سالگی درگذشت. خواهرش بیان نمود که دلیل مرگ او کرونا نبوده است، اما جزئیاتی در مورد علت درگذشت وی منتشر نکرد.

او در سال 1956 در هندوستان به جهان آمد و پس از درخشش در فیلم هندی ترش و شیرین به تلویزیون آمریکا راه یافت و در مجموعه های NYPD Blue کازبی شاهین و فرار از زندان ایفای نقش کرد.

چودری در سال 2007 نیز در نقش ویکرام در مجموعه اداره (The Office) خوش درخشید.

او در سال 1991 فیلمنامه مجموعه منو سَم را به رشته تحریر درآورد و خود نیز در آن ایفای نقش کرد.

آخرین نقشی که او بازی کرد در سریال نظم و قانون:واحد ویژه قربانیان در نقش مدیر هتل ظاهر شد. اما همچنان بازی در سریال معروف فرار از زندان مهم ترین فعالیت هنری وی در عرصه هنرپیشگی محسوب می شود.

فرار از زندان مجموعهٔ تلویزیونی درام آمریکایی ساختهٔ پل شیورینگ است. این سریال از سال 2005 تا 2009 در قالب پنج فصل و توسط شبکه رسانه ای فاکس پخش شد. داستان آن در مورد دو برادر است که یکی از آن ها به خاطر جرم مرتکب نشده به مرگ محکوم شده و دیگری برای نجات برادر خود نقشه ای استادانه می کشد. موسیقی این سریال را رامین جوادی آهنگساز ایرانی ساخت و در سال 2006، نامزد دریافت جایزه امی بهترین موسیقی متن شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1042

به "هنرپیشه سریال معروف فرار اززندان درگذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنرپیشه سریال معروف فرار اززندان درگذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید