نظرپور: تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم، از نتایجی که در ایتالیا کسب کردیم راضی هستم

به گزارش بوستان گفتگو، ملی پوش شیرجه با تاکید براین که رقبای قدرتمندی در بازی های آسیایی دارند، گفت: برای کسب نتایج خوب در اندونزی تمرینات بسیار سختی را پشت سر می گذاریم.

نظرپور: تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم، از نتایجی که در ایتالیا کسب کردیم راضی هستم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

شهنام نظرپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: هفته گذشته در رقابت های گرندپری ایتالیا شرکت کردیم. سال ها بود در این مسابقات حضور نداشتیم. رقابت های بسیار خوبی بود و در این فاصله زمانی تا بازی های آسیایی نقاط ضعف و قوت خود را پیدا کردیم.

وی اضافه کرد: این رقابت ها در استخر روباز برگزار گردید. این در حالی است که در استخرهای روباز ضعیف هستیم و این مسابقات فرصتی را فراهم آورد تا به آمادگی بهتری دست پیدا کنیم.

ملی پوش شیرجه ادامه داد: از نتایجی که در ایتالیا کسب کردیم راضی هستم. ای کاش این فرصت فراهم بود تا در تعداد بیشتری از تورنمنت های بین المللی حضور پیدا می کردیم. شرکت در رقابت های متعدد علاوه بربالا بردن سطح آمادگی و تجربه مان باعث می گردد تا در نمره گرفت از داوران نیز شرایط بهتری داشته باشیم.

نظرپور با اشاره به در پیش بودن بازی های آسیایی گفت: تمرینات بسیار سختی را پشت سر می گذاریم. بیشترین تمرکزمان روی تمرینات انفرادی است. درشته هماهنگ به دلیل این که سال ها با مجتبی ولی پور تمرین داشته ایم و از لحاظ هماهنگی مسئله ای وجود ندارد.

وی توضیح داد: در شرایطی خود را برای بازی های آسیایی آماده می کنیم که رقبای بسیار قدرتمندی را پیش رو داریم. چین حرف اول را در جهان می زند.مالزی،کره جنوبی و ژاپن نیز تیم های قدرتمندی دارند. ژاپنی ها در آمریکا تمرینات خود را پیگیری می نمایند. سنگاپور و اندونزی از جمله رقبای اصلی تیم ایران به شمار می روند. این در حالی که سنگاپور دریک سال گذشته 20مسابقه شرکت نموده است و تیم ما تنها در دو مسابقه حضور داشته است.

شیرجه روی اعزامی به بازی های آسیای 2018 گفت: تصور ذهنی ما کسب رکوردهای خوب در بازی های آسیایی است. خوب تمرین می کنیم و در این فاصله زمانی باقی مانده روی نقاط ضعف مان بیشتر کار می کنیم. قائم میرابیان (مربی تیم ملی) برنامه تمرینی خوبی را برایمان طراحی نموده و براساس آن جلو می رویم.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 526

به "نظرپور: تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم، از نتایجی که در ایتالیا کسب کردیم راضی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظرپور: تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم، از نتایجی که در ایتالیا کسب کردیم راضی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید