نخستین جشنواره ورزش های همگانی مجازی دانشجویان علوم پزشکی برگزار می گردد

به گزارش بوستان گفتگو، نخستین جشنواره ورزش های همگانی مجازی دانشجویان علوم پزشکی ویژه دختران و پسران 17 تا 22 خرداد به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

نخستین جشنواره ورزش های همگانی مجازی دانشجویان علوم پزشکی برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، نخستین جشنواره ورزش های همگانی مجازی دانشجویان علوم پزشکی ویژه دختران و پسران 17 تا 22 خرداد به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

تا به امروز بیش از 500 دانشجوی دختر و پسر برای حضور در این جشنواره ثبت نام و اعلام آمادگی نموده اند و پیش بینی می گردد استقبال چشمگیری از این رویداد ورزشی- دانشگاهی صورت گیرد.

این مسابقات به صورت رسمی در سطح دانشگاه های علوم پزشکی برگزار خواهد شد، از این رو همانند المپیاد ورزش های همگانی، پوستری برای آن طراحی شد. به نفرات نخست این جشنواره علاوه بر مدال و حکم ،500 هزار تومان، به نفرات دوم 400 هزار تومان و به دارندگان مدال برنز، 300 هزار تومان جوایزی نقدی اعطاء خواهد شد.

این مسابقات در چهار رشته دارت، روبیک، آمادگی جسمانی و طناب زنی برگزار می گردد که دو رشته دارت و روبیک به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و داوری ها نیز به صورت همزمان و آنلاین انجام خواهد شد. همچنین دو رشته آمادگی جسمانی و طناب زنی به صورت غیرآنلاین برگزار خواهد شد با این شرح که دانشجو بر اساس آیین نامه و مقررات رشته مورد نظر، فیلم انجام حرکت ورزشی خود را در تایم مورد نظر گرفته و برای داوران و کمیته فنی و ناظران جهت قضاوت ارسال خواهد شد تا بر اساس آن امتیازی دهی گردد و نفرات برتر معین شوند.

ثبت نام دانشجویان به وسیله تشکیل گروه های مجازی و همچنین سرپرستان تیم ها در دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی صورت می گیرد. ضمن اینکه اطلاع رسانی ها در مورد این جشنواره و دیگر اخبار ورزشی مربوطه به ورزش همگانی دانشگاه های علوم پزشکی در صفحه اینستاگرامی اداره ورزش های همگانی وزارت بهداشت در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

شیوع ویروس کرونا، همه برنامه ها و جشنواره ها از جمله پنجمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان وزارت بهداشت را تحت الشعاع خود قرار داد و منجر به لغو این رویداد عظیم ورزشی- دانشگاهی دانشگاههای علوم پزشکی شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1123

به "نخستین جشنواره ورزش های همگانی مجازی دانشجویان علوم پزشکی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین جشنواره ورزش های همگانی مجازی دانشجویان علوم پزشکی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید