نتایج بنچمارک وان پلاس 9 پرو منتشر شد؛ نمونه تصاویر دوربین آن را ببینید

به گزارش بوستان گفتگو، وان پلاس 9 و 9 پرو قرار است طی روزهای آینده رونمایی شوند، به همین دلیل خبرهای زیادی در رابطه با آن ها منتشر شده. امروز هم در ادامه انتشار این خبرها، شاهد معین شدن امتیاز بنچمارک وان پلاس 9 پرو و همچنین نمونه تصاویر ثبت شده توسط دوربین این گوشی هستیم که رسما توسط خود شرکت منتشر شده اند.

نتایج بنچمارک وان پلاس 9 پرو منتشر شد؛ نمونه تصاویر دوربین آن را ببینید

وان پلاس مثل همواره دو پرچم دار مدل استاندارد و پرو خود را با قدرتمندترین پردازنده اندرویدی موجود یعنی اسنپدراگون 888 راهی بازار خواهد نمود. این خبر را خود شرکت هم به تازگی و با نمایش لایه های خنک کننده گیمینگ به کار رفته در این گوشی ها رسما تأیید کرد تا از این بابت مطمئن باشیم. اگرچه تا رونمایی از این گوشی ها کمتر از یک هفته زمان باقی مانده اما وب سایت Tech Maniacs پیروز شده یک گوشی وان پلاس 9 پرو را در بنچمارک AnTuTu مورد آنالیز قرار دهد.

امتیازی که این گوشی در بنچمارک AnTuTu به دست آورده 661.954 است. این بنچمارک به عملکرد کلی گوشی در تجربه روزمره امتیاز می دهد بنابراین در آن، عملکرد گرافیک، پردازنده، رم و… آنالیز می گردد. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که این امتیاز در حالی به دست آمده که گوشی هنوز رسما معرفی نشده و ممکن است این عملکرد نه چندان خوب وان پلاس 9 پرو (در مقایسه با سایر پرچم دارها با پردازنده مشابه) به خاطر یک سری مسائل مربوط به نرم افزار این محصول باشد که طبیعتا در نسخه نهایی بهبود چشمگیری خواهد داشت. اما اگر این امتیازی باشد که وان پلاس 9 پرو می تواند در مدل نهایی هم در بنچمارک یاد شده کسب کند، اندکی جای نگرانی وجود دارد.

در حال حاضر به جز گلکسی S21 اولترا 5G با امتیاز 679.152، تمام گوشی های مجهز به اسنپدراگون 888 پیروز به کسب امتیاز بیش از 700.000 در بنچمارک AnTuTu شدند. حتی ردمی K40 با پردازنده اسنپدراگون 870 هم توانست به امتیاز 668.000 دست پیدا کند. با در نظر دریافت رابط کاربری سبک و بهینه گوشی های وان پلاس، انتظار داریم این گوشی حتما بتواند عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارد. با نگاهی به امتیاز سایر پرچم دارهای مجهز به اسنپدراگون 888، می توان مطمئن بود که مدل نهایی گوشی پیروز خواهد شد امتیاز بیشتری کسب کند.

صرف نظر از امتیاز کسب شده، می بینیم که دمای پردازنده در فشار سنگین بنچمارک به 41 درجه رسید که بسیار خوب است. احتمالا وان پلاس 9 پرو باید مدیون سیستم خنک کنندگی گیمینگ خود باشد که در خنک نگه داشتن گوشی توانسته عملکرد بی نقصی از خود به نمایش بگذارد.

از این ها گذشته، وان پلاس نمونه تصاویر ثبت شده توسط دوربین اصلی پرچم دارهای خود را هم منتشر کرد؛ دوربین هایی که با همکاری شرکت Hasselblad فراوری شده اند و خب هنوز مطمئن نیستیم در مقایسه با پرچم دارهای مطرح بازار چه عملکردی را از خود به نمایش خواهند گذاشت. با این حال شرکت چینی یک سری تصاویری را منتشر نموده و معتقد است همه آن ها با دوربین اصلی این گوشی ها به ثبت رسیده.

  • وان پلاس 9 با 12 گیگابایت رم در گیک بنچ دیده شد

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1656

به "نتایج بنچمارک وان پلاس 9 پرو منتشر شد؛ نمونه تصاویر دوربین آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج بنچمارک وان پلاس 9 پرو منتشر شد؛ نمونه تصاویر دوربین آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید