نبود اعتبار برای آبیاری جنگل های دست کاشت استان بوشهر

به گزارش بوستان گفتگو، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: با آغاز فصل گرما، اعتباری برای مراقبت و آبیاری درختان و جنگل های دست کاشت استان بوشهر نداریم.

نبود اعتبار برای آبیاری جنگل های دست کاشت استان بوشهر

به گزارش خبرنگاران، غلامرضا منتظری در نشست با فرماندار تنگستان اظهار کرد: تخریب اراضی ملی نگرانی هایی را به وجود آورده که باید کنترل گردد؛ در استاندارد کشوری منابع طبیعی، باید به ازای هر 15 هزار هکتار زمین یک مأمور باشد که متأسفانه در حال حاضر از هر 25 هزار هکتار یک مأمور وجود دارد.

وی اعلام کرد: در سال گذشته 22 میلیارد تومان اعتبار استانی، 17 میلیارد تومان اعتبارات صندوق ملی و دو میلیارد تومان اعتبارات ملی خارج از صندوق را داشتیم و توانستیم با این میزان اعتبار پروژه های خود را در سطح استان اجرایی کنیم.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر ادامه داد: اعتبارات ملی در امسال دو برابر افزایش خواهیم داشت؛ در شهرستان تنگستان اعتبارات خوبی را برای سال جدید لحاظ خواهیم کرد، به عنوان نمونه در خائیز یک پروژه احداث سازه آبخیزداری با اعتبار یک میلیارد تومان خواهیم داشت.

منتظری یادآور شد: ساختمان اداری منابع طبیعی تنگستان ساختمان فرسوده ای است که امیدواریم امسال با یاری فرماندار تنگستان، ساختمان جدید احداث گردد.

وی با بیان اینکه سال 96 بیشترین حجم نهال کاری استان در شهرستان تنگستان بوده است، تاکید نمود: متأسفانه در سال 98 و با آغاز فصل گرما، برای مراقبت و آبیاری درختان و جنگل های دست کاشت استان اعتباری نداریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 216

به "نبود اعتبار برای آبیاری جنگل های دست کاشت استان بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبود اعتبار برای آبیاری جنگل های دست کاشت استان بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید