منچستر از بحران خارج شد ، مورینیو: پاسخ حمایت اولدترافورد را دادیم

به گزارش بوستان گفتگو، به گزارش خبرنگاران ، منچستریونایتد بعد از دو شکست متوالی توانست در زمین برنلی به برتری دو بر صفر برسد و از بحران فاصله بگیرد.

منچستر از بحران خارج شد ، مورینیو: پاسخ حمایت اولدترافورد را دادیم

پیش از این بازی گفته می شد که شکست در این بازی به معنی اخراج مورینیو خواهد بود، ولی یونایتد توانست میهمان را شکست دهد و شش امتیازی گردد.

سانچز و لوکاکو، دو مهاجم گرانقیمت یونایتد در بازی های قبلی نمایش ضعیفی داشتند، ولی در این بازی دوباره درخشیدند و نقش پررنگی در این برد داشتند.

در دقیقه 27 سانچز سانتر دقیقی روی سر لوکاکو فرستاد تا مهاجم بلژیکی با ضربه سر کار را تمام کند. لوکاکو پیش از خاتمه نیمه اول گل دوم را هم وارد دروازه میزبان کرد.

پوگبا در دقیقه 69 فرصت داشت یونایتد را به گل سوم برساند، ولی جو هارت توانست پنالتی او را دفع کند. تنها دو دقیقه بعد رشفورد به دلیل درگیری با مدافع میزبان اخراج شد. مهاجم جوان منچستر از تکل خشن مدافع حریف عصبانی شد و با او درگیر شد تا کارت قرمز بگیرد.

منچستر با وجود یک بازیکن کمتر بازی را به خوبی کنترل کرد و لوکاکو روی ضدحملات چند بار فرصت داشت گل سوم را بزند و هتریک کند. یونایتد با این برد شش امتیازی شد و بعد از آرسنال در رده دهم نهاده شد.

مورینیو بعد از این برد مهم گفت: سه امتیاز برای ما خیلی مهم بود. کیفیت بازی و شادابی تیم پاسخی به حمایت هفته گذشته تماشاگران اولدترافورد از ما بود. آنها بعد از شکست مقابل تاتنهام به خوبی از ما حمایت کردند.

مورینیو افزود: این هفته تمرینات خوبی داشتیم. برایم سخت بود بازیکنانی مثل هررا و مک تامینی را بیرون بگذارم.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 31

به "منچستر از بحران خارج شد ، مورینیو: پاسخ حمایت اولدترافورد را دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچستر از بحران خارج شد ، مورینیو: پاسخ حمایت اولدترافورد را دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید