مقاله: 4 دماسنج برای میزان گیری دما و رطوبت محیط با آیفون

به گزارش بوستان گفتگو، توجه: اینجا می خواهیم درباره اپلیکیشن های دماسنج محیط صحبت کنیم. اگر می خواهید دمای بدن خود را میزان بگیرید؛ می توانید اپلیکیشن Apple Health روی آیفون را به یک دماسنج هوشمند خارجی مانند Kinsa یا Smart Ear متصل کنید.

مقاله: 4 دماسنج برای میزان گیری دما و رطوبت محیط با آیفون

دستگاه Ambient Weather می تواند تا 7 سنسور جداگانه را پشتیبانی کند که شامل رطوبت سنج ها، سنسورهای مقدار گیری رطوبت خاک و سنسورهای دمای آب هستند.

این ابزار از اتصالات وای فای به جای بلوتوث استفاده می کند و داده ها را به صورت بی درنگ با اپلیکیشن نصب شده روی گوشی همگام سازی خواهد کرد. اپلیکیشن Temp Stick برخلا SensorPush برای ذخیره سازی داده ها محدودیت ندارد و شما می توانید از هر مکانی حتی خارج از خانه این داده ها را مشاهده کنید.

برای بررسی دقیق دمای اتاق با آیفون، نیاز به نصب گجت و دماسنج خارجی دارید. این دماسنج خارجی به یک برنامه iOS در آیفون مرتبط و جفت می شود تا دمای فعلی، تاریخچه دماهای اتاق در روزها و ساعت های گذشته، رطوبت و موارد دیگر مقدار گیری و کنترل شود.

دماسنج SensorPush ویژگی هایی مشابه دماسنج معرفی شده در بالا دارد؛ می تواند دما و رطوبت محیط را مقدار گیری کند؛ تاریخچه ای از دماها نگه می دارد و براساس بستر زمان گزارش دمایی می دهد. بعلاوه، با بلوتوث به گوشی آیفون وصل می شود. تنها تفاوت اصلی در مقدار آن است.

منبع مقاله: 4 دماسنج برای مقدار گیری دما و رطوبت محیط با آیفون

انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1909

به "مقاله: 4 دماسنج برای میزان گیری دما و رطوبت محیط با آیفون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: 4 دماسنج برای میزان گیری دما و رطوبت محیط با آیفون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید