مقابله با شیوع ویروس کرونا در خوزستان ، ضدعفونی پایانه ها و اتوبوس های بین شهری

به گزارش بوستان گفتگو، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: پایانه ها و اتوبوس های بین شهری استان به منظور جلوگیری از انتشار بیماری کرونا ضدعفونی می شوند.

مقابله با شیوع ویروس کرونا در خوزستان ، ضدعفونی پایانه ها و اتوبوس های بین شهری

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، غلام عباس بهرامی نیا با تأکید بر لزوم مراقبت های لازم برای جلوگیری از انتشار بیماری کرونا در پایانه های مرزی و اتوبوس های بین شهری، اظهار کرد: برای دستگاه های اجرایی استان که به نوعی با اماکن عمومی مرتبط هستند، وظایف و دستورالعمل هایی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا ابلاغ شده است تا دستگاه ها بر اساس توضیح وظایف ابلاغ شده عمل نمایند.

وی اضافه کرد: در راستای این دستورالعمل ها، در دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه که عمدتاً مسافر تردد می نماید، بنرهای اطلاع رسانی و توصیه های لازم در مورد بیماری کرونا نصب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان توضیح داد: در پایانه های باری استان به ویژه پایانه بندرامام(ره) بعضی از اقدامات که احتمال انتقال بیماری را افزایش می داد (برای مثال استفاده از اثر انگشت برای ثبت بعضی از موضوعات) را حذف نموده ایم، همچنین توصیه های ایمنی لازم چاپ و در اختیار افراد در این پایانه ها گذاشته شده است.

بهرامی نیا تاکید نمود: متولی پایانه های مسافربری شهرداری ها هستند و در این زمینه قرار است تا شهرداری ها نسبت به شست وشو و ضدعفونی این پایانه ها به منظور کاهش احتمال انتقال ویروس کرونا اقدام نمایند.

وی گفت: در راستای شست وشو و ضدعفونی بعضی از سطوح اتوبوس ها که بیشتر در معرض برخورد دست مردم هستند، با شرکت های مسافربری صبحت های لازم صورت گرفته است و در این راستا اتوبوس های بین شهری برای کنترل بیماری کرونا ضدعفونی می شوند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 892

به "مقابله با شیوع ویروس کرونا در خوزستان ، ضدعفونی پایانه ها و اتوبوس های بین شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابله با شیوع ویروس کرونا در خوزستان ، ضدعفونی پایانه ها و اتوبوس های بین شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید