مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خبر داد: پذیرش بیش از 4 هزار مسافر در ستاد های اسکان فرهنگیان استان همدان

به گزارش بوستان گفتگو، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از پذیرش 4 هزار و 337 مسافر در ستاد های اسکان فرهنگیان استان همدان خبرداد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خبر داد: پذیرش بیش از 4 هزار مسافر در ستاد های اسکان فرهنگیان استان همدان

به گزارش خبرنگاراز،محمد پور داوودمدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: تاکنون بیش از 4 هزار نفر در مراکز اسکان فرهنگیان استان همدان مورد پذیرش قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه تا صبح روز پنج شنبه اول فروردین ماه تعداد 9 هزار و 291 نفر روز در پایگاه های اسکان استان همدان پذیرش شده اند، گفت: در مجموع تاکنون 4 هزار و 337 نفر در قالب یک هزار و 205 خانوار مسافر نوروزی در پایگاه های اسکان آموزش و پرورش استان مورد پذیرش قرار گرفته اند.

پورداوود با اشاره به ظرفیت های فرهنگی و گردشگری استان همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران، ابراز امیدواری کرد: شاهد حضور میهمانان نوروزی از جمله فرهنگیان از نقاط مختلف کشور در این استان باشیم.

پورداوود بابیان اینکه ستاد اسکان فرهنگیان در آموزش و پرورش هر سال با تمام توان و با هدف شناسایی ظرفیت ها و قابلیت های استان به مسافران وارد میدان عمل می شود، مطرح نمود: هر ساله اسکان مسافران در دو دوره تابستان و نوروز در مدارس و فضا های آموزش و پرورش انجام می شود.

وی بابیان اینکه امسال اتاق های نوع ج که رضایت مندی مسافران در آن حاصل نشده بود در برنامه اسکان نیست، گفت: تلاش عوامل ستاد اسکان فرهنگیان استان معطوف به این خواهد بود که ضمن حفظ کرامت میهمانان، نسبت به معرفی جاذبه های مختلف دینی، فرهنگی، تاریخی و طبیعی استان اهتمام ورزند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان مطرح نمود: فعالیت های ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان تا سرانجام تعطیلات نوروز ادامه دارد.

وی با اشاره به آماده سازی 166 فضا برای پذیرایی از میهمانان نوروزی در استان، مطرح نمود: از تمامی ظرفیت ها و امکانات استان برای تأمین رفاه میهمانان نوروزی استفاده شده است.

د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 191

به "مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خبر داد: پذیرش بیش از 4 هزار مسافر در ستاد های اسکان فرهنگیان استان همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خبر داد: پذیرش بیش از 4 هزار مسافر در ستاد های اسکان فرهنگیان استان همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید