ماندگاری دانشجویان در دانشگاه زیاد است

به گزارش بوستان گفتگو، به گزارش خبرنگاران، محمدحسن کریمیان عصر امروز در مراسم گردهمایی دانشجویان ممتاز دانشگاه صنعتی امیر کبیر گفت: دانشگاههای دولتی در بحث آموزش، قوانین خود را دارند. دست ما باز نیست. ما با قوانین متعدد دولتی سروکار داریم پس نمی توان دانشگاه ما را با یک دانشگاه خارجی که به صورت خصوصی اداره می گردد مقایسه کرد.

ماندگاری دانشجویان در دانشگاه زیاد است

وی در بخش دیگری از سخنانش به ماندگاری دانشجویان در دانشگاه اشاره نمود و اضافه نمود: ماندگاری دانشجویان ما در دانشگاه زیاد است. هر دانشجوی کارشناسی باید 4 سال در دانشگاه حضور داشته باشد و اگر بیش از 4 سال حضور داشته باشد ما هزینه ای بابت آن دریافت نمی کنیم و دولت پولی برای آن به ما پرداخت نمی نماید ولی برنامه ما این است که راندمان آموزشی و پژوهشی دانشگاه را افزایش دهیم.

معاون آموزشی دانشگاه امیرکبیر یکی از نقاط ضعف این دانشگاه را درآمدهای اختصاصی عنوان نمود و گفت: با تمام مسائل مالی که وجود دارد دانشگاه درآمدهای اختصاصی کسب می نماید ولی ما باید کوشش کنیم تا این درآمد افزایش پیدا کند.

کریمیان به دوره های مهارت افزایی اشاره نمود و اضافه نمود: یکی از برنامه های ما توسعه برنامه مهارت افزایی برای دسترسی بهتر دانشجویان به اشتغال است و با اینکه دانشگاه امیرکبیر یکی از بهترین دانشگاهها در رنکینگ های داخلی و بین المللی است ولی ما به این موارد مغرور نشده و سعی داریم روز به روز برنامه های دانشگاه را به صورت کیفی ارتقا دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 176

به "ماندگاری دانشجویان در دانشگاه زیاد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماندگاری دانشجویان در دانشگاه زیاد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید