طراحی لوگو: لوگوی تازه ایرانسل رونمایی شد

به گزارش بوستان گفتگو، توسعۀ کسب وکار یک سازمان و تغییر و توسعه دامنۀ خدمات آن به بخش های نو، از جمله مواردی است که موجب می گردد تا گاهی، شاهد به روزرسانی هویت سازمانی و برند (rebranding) باشیم.

طراحی لوگو: لوگوی تازه ایرانسل رونمایی شد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

توسعۀ کسب وکار یک سازمان و تغییر و توسعه دامنۀ خدمات آن به بخش های تازه، از جمله مواردی است که موجب می گردد تا گاهی، شاهد به روزرسانی هویت سازمانی و برند (rebranding) باشیم.

در ایرانسل، با هدف یکپارچه سازی و ایجاد پلتفرم واحد ارائۀ محصولات و خدمات، تأکید بیش از پیش بر جوانان و اندیشۀ نوآورانه به عنوان مخاطب اصلی، ارتقای ارتباط کارکردی با مشترکان به یک پیوند مستحکم عاطفی و نیز زیبایی شناسی نوگرایانه در هویت سازمانی، استراتژی نوسازی برند خود را اجرا نموده ایم و از جمله نتایج آن، لوگوی تازه ایرانسل است که آن را در تصویر مشاهده می کنید.

رنگ زرد و طرح بیضی، همانند گذشته، از مهمترین المان های بصری برند ایرانسل هستند و در طراحی تازه نیز، همچنان حضور دارند.

تقویت رویکرد فعلی ایرانسل در ایفای نقش توانمندساز کسب وکارهای دیجیتال به جای نقش صرف اپراتور دیتا و تبدیل شدن از Telco به Techco، از جمله مهمترین محرک های ما در فرایند نوسازی برند بوده است.

در بیان هدف استراتژی خود، معتقدیم که همه شایستۀ بهره مندی از یک زندگی نو و متصل هستند و در این جهت، پلتفرم های دیجیتال برتر را برای توسعۀ کشور خلق می کنیم تا زندگی درخشان تری را به ارمغان بیاوریم.

کوشش می کنیم تا این پلتفرم های دیجیتال، منجر به ایجاد فرصت برابر برای همه گردد و افراد بتوانند با به کارگیری انرژی خود، به زندگی درخشان تری دست یابند.

در واقع، فرصت از ایرانسل، انرژی از شما و زندگی درخشان برای همه

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 2127

به "طراحی لوگو: لوگوی تازه ایرانسل رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی لوگو: لوگوی تازه ایرانسل رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید