عینک هوشمند تازه شرکت بی ام و گزینه ای عالی برای تعمیرات حرفه ای خودرو

به گزارش بوستان گفتگو، شرکت بی ام و نوعی عینک هوشمند طراحی نموده است که می تواند برای تعمیر خودرو بسیار کاربردی باشد. این عینک هوشکند اولین عینک هوشمند تعمیرکاران بی ام و نیست.

عینک هوشمند تازه شرکت بی ام و گزینه ای عالی برای تعمیرات حرفه ای خودرو

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این خودرو می تواند تغییرات فنی را مثل نقاشی پیش چشم تکنولوژیست و تعمیرکار بی ام و قرار دهد. افزون بر این عینک مشهور بی ام و می تواند برای تشخیص نواقص دقیق خودرو ایرادات را برای آلمان(در صورت وجود خودرو در شهری غیر از آلمان) ارسال کند.

مدت زمان زیادی است که گوگل نیز عینک هوشمند خود را طراحی نموده است، اکنون خودروسازان فکر می نمایند راه چاره بسیار هوشمندانه ای برای عینک های هوشمند خود پیدا نموده اند و این تکنولوژی را برای خودروهای بی ام و اجرایی می نمایند. بی ام و خاطرنشان کرد که مجموعه تازهی از عینک های هوشمند را برای تکنسین های نمایندگی خود طراحی نموده است. عینک هوشمند تازه که به نام سیستم TSARA شناخته می گردد، می تواند برای سرعت بخشیدن به تشخیص ایرادات و تعمیر سریع خودرو یاری کند.

این عینک ها با معنای واقعی عینک متفاوت هستند و به محض استفاده می توانند دستورالعمل های قدم به قدم و پیچیده ای در مقابل چشم های تکنسین قرار دهند. این عینک بعلاوه می تواند تصاویر را بگیرد و آنها قادر به زوم کردن در عکس ها برای دریافت جزئیات جزئی کمی و کیفی کند.

منبع: انتخاب
انتشار: 3 دی 1401 بروزرسانی: 3 دی 1401 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 2281

به "عینک هوشمند تازه شرکت بی ام و گزینه ای عالی برای تعمیرات حرفه ای خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عینک هوشمند تازه شرکت بی ام و گزینه ای عالی برای تعمیرات حرفه ای خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید