عراق در هنگ کنگ بازی نمی کند

به گزارش بوستان گفتگو، انتشار ویروس کرونا در جنوب شرق آسیا، پیش از این نیز بازی محبت آمیز تیم های ملی فوتبال عراق و ویتنام را که قرار بود 29 مارس (10 فروردین 99) برگزار گردد لغو نموده بود.

عراق در هنگ کنگ بازی نمی کند

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرآنلاین، به دلیل انتشار ویروس کرونا در جنوب شرق آسیا، فدراسیون فوتبال عراق خواستار تغییر زمین بازی خود با تیم ملی هنگ کنگ به عنوان میزبان در چهارچوب رقابت های انتخابی جام دنیای قطر و مقدماتی ملت های آسیا شد.

مسئول فدراسیون فوتبال عراق در اظهاراتی گفت که این فدراسیون برای حفاظت از بازیکنان تیم ملی کشورش در برابر ویروس کرونا، نامه ای رسمی به فدراسیون دنیای فوتبال ارسال می نماید و خواستار تغییر زمین بازی تیم میزبان می گردد.

احمد عباس افزوده است که هنگ کنگ از جمله کشورهایی است که فیفا برپایی رقابت های فوتبال را در استادیوم های آن تا اطلاع بعدی به سبب انتشار ویروس کرونا در جنوب شرق آسیا ممنوع نموده است.

تیم ملی بزرگسالان این کشور در چهارچوب رقابت های مقدماتی جام دنیای فوتبال 2022 قطر و مقدماتی ملت های آسیا 2023 چین در 31 مارس (12 فروردین 99) در برابر میزبان خود هنگ کنگ بازی خواهد نمود.

عراق برای این بازی اهمیت ویژه ای قائل است؛ زیرا در صورت کسب سه امتیاز آن صدرنشین گروه خواهد شد و بعد از آن در برابر حریف قدرتمند خود ایران بازی خواهد نمود.

گروه سوم شامل تیم های ایران، عراق، بحرین، هنگ کنگ و کامبوج است که اکنون عراق با پنج بازی و 11 امتیاز صدرنشین است، بحرین با پنج بازی و 9 امتیاز در رده دوم و ایران با چهار بازی (یک بازی کمتر) و شش امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند.

  • در تازه ترین رنکینگ فیفا | ایران سی و سوم دنیا و دوم آسیا
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 758

به "عراق در هنگ کنگ بازی نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراق در هنگ کنگ بازی نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید