ظرف های کثیف خود را در سینک هوشمند بشویید

به گزارش بوستان گفتگو، ظرف های کثیف خود را در سینک هوشمند قرار داده و با فرمان صوتی شیر آب را باز نموده و شست و شو را شروع کنید. سینک هوشمند Kohler متشکل از یک سینک و شیر آب هوشمند است که به فناوری فرمان صوتی تجهیز شده و شست و شوی ظرف های کثیف را برای کاربران آسان تر و باصرفه تر از همواره می نماید.

ظرف های کثیف خود را در سینک هوشمند بشویید

این فناوری با دستیارهای صوتی الکسا، گوگل اسیستنت و هوم کیت سازگار بوده و با فرمان صوتی کاربران فعال می گردد. تنها کافی است کاربر با صدای خود دستور باز و بسته کردن شیر آب را صادر نموده و منتظر بماند. سنسورهای هوشمند این سیستم به محض دریافت فرمان صوتی فعال شده و کار را شروع می نماید. این سیستم علاوه بر باز و بسته کردن شیر آب با فرمان صوتی، مقدار و میزان آب مورد احتیاج را نیز بررسی نموده و تنها با دستور صوتی اجازه خروج آب را صادر می نماید. به این ترتیب که شما در موقع آشپزی می توانید به این فناوری دستور باز کردن شیر آب را داده و همزمان بخواهید تنها یک لیتر آب درون ظرف بریزد.

این سینک هوشمند یکی از مناسب ترین و به روزترین ابزار فناورانه در آشپزخانه های هوشمند است که احتیاج به لمس شیر آب را برای کاربران بخصوص در هنگام آشپزی مرتفع نموده و به شیوه ای کاملاً مدرن در مصرف آب صرفه جویی می نماید. در قسمت پایینی این سینک، یک سنسور پیشرفته وجود دارد که میزان آب مصرفی کاربر در هر دوره زمانی را ثبت نموده و در اختیار کاربر قرار می دهد. کاربران برای دسترسی به اطلاعات و داده های این سنسور باید اپلیکیشن Kohler را در تلفن همراه خود با سیستم عامل های (iOS و Android) نصب نموده و بر اساس اطلاعات ثبت شده، میزان آب مصرفی خود را در هر دوره مشاهده نموده و در صورت روند افزایشی، تدبیری اندیشیده و در مصرف آب صرفه جویی نمایند. سیستم گرمایشی و سرمایشی این سینک با فناوری صوتی سازگار نبوده و تنها به وسیله فشار دادن اهرم شیر آب تغییر می نماید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 340

به "ظرف های کثیف خود را در سینک هوشمند بشویید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرف های کثیف خود را در سینک هوشمند بشویید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید