سیستم فروش بلیط مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران ارتقا یافت

به گزارش بوستان گفتگو، در آستانه فرا رسیدن نوروز 1398، سیستم فروش بلیط الکترونیکی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران با همکاری مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ارتقا یافت.

سیستم فروش بلیط مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران ارتقا یافت

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، این مجموعه به منظور خدمات رسانی بهینه به گردشگران نوروزی و با هدف تسهیل و تسریع در امر تهیه بلیط، ضمن اضافه نمودن و راه اندازی تعداد 8 پایگاه فروش بلیط الکترونیکی در مجموعه، نرم افزار فروش بلیط را نیز ارتقاء داد.

همچنین همزمان با نوروز، امکان خرید آنلاین بلیط موزه های این مجموعه با استفاده از اپلیکیشن تفریحاتی فراهم شده و گردشگران می توانند به منظور سهولت بازدید و کاهش زمان انتظار در هنگام خرید بلیط در مبادی ورودی مجموعه، با ارسال کلمه iran به شماره 30007171 و یا مراجعه به وبسایت www.tafrihati.com ، این اپلیکیشن را دانلود و به صورت آنلاین بلیط موزه های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران را خریداری نمایند.

با توجه به ازدحام جمعیت در ایام نوروز، همراه داشتن کارت بانکی جهت تهیه بلیط به صورت حضوری، موجب تسهیل در امر تهیه بلیط و صرفه جویی در وقت گردشگران خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 190

به "سیستم فروش بلیط مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران ارتقا یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیستم فروش بلیط مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران ارتقا یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید