ساخت نخستین آزمایشگاه ملی محصولات رسانه ای با کیفیت عالی شروع شد

به گزارش بوستان گفتگو، ساخت نخستین آزمایشگاه کلیدی ملی محصولات رسانه ای صوتی و تصویری با کیفیت فوق العاده عالی توسط رادیو و تلویزیون مرکزی چین در شانگ های شروع به کار کرد.

ساخت نخستین آزمایشگاه ملی محصولات رسانه ای با کیفیت عالی شروع شد

از وبلاگ فناوری دیدن فرمایید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از رادیو بین المللی چین، شن های شیونگ معاون بخش تبلیغات کمیته مرکزی حزب کمونیست و رییس رادیو و تلویزیون مرکزی، یینگ یونگ معاون دبیر کمیته حزب کمونیست و شهردار شانگ های و مقاماتی دیگر از شانگ های و دانشگاه جیائو تونگ شانگ های در مراسم یاد شده حضور یافتند.

شن های شیونگ طی سخنانی گفت: شروع ساخت آزمایشگاه یاد شده اقدامی در راستای اجرای رهنمود شی جین پینگ دبیرکل کمیته مرکزی حزب کمونیست و رییس جمهور مبنی بر پیشبرد راهبرد توسعه 5 G+4 K/8 K+AI و ایجاد رسانه اصلی جدید و درجه یک جهانی است. این آزمایشگاه با اتکا به نوآوری علمی و فنی و سخت افزار و نرم افزار مرغوب شانگ های و منابع درجه یک آموزشی و پژوهش های علمی، از دستاورد های انقلاب فنی در زمینه رسانه ای، مخابراتی و اطلاع رسانی استفاده نموده و به پایگاه نمونه در زمینه تحقیق و کاربرد فناوری های تلفیقی رسانه ای محصولات صوتی و تصویری تبدیل خواهد شد.

این آزمایشگاه با تایید وزارت علوم و فنون، توسط رادیو و تلویزیون مرکزی ساخته می گردد و در زمینه پژوهش فناوری پیشرفته فراوری محصولات صوتی و تصویری در شبکه اینترنت باند وسیع به ویژه محصولات صوتی و تصویری با کیفیت فوق العاده عالی، فناوری های واقعیات مجازی (VR) و هوش مصنوعی فعالیت می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 659

به "ساخت نخستین آزمایشگاه ملی محصولات رسانه ای با کیفیت عالی شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت نخستین آزمایشگاه ملی محصولات رسانه ای با کیفیت عالی شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید