زالی: افراد ناتوان در منزل واکسینه می شوند

به گزارش بوستان گفتگو، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، از اعزام واحد های سیار واکسیناسیون به منازل افراد ناتوان در تهران اطلاع داد.

زالی: افراد ناتوان در منزل واکسینه می شوند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علیرضا زالی گفت: با افزایش تعداد مراکز واکسیناسیون زمینه دسترسی آسان شهروندان به واکسن فراهم شده، اما بعضی افراد هنوز برای دریافت واکسن مراجعه ننموده اند.

وی با اسم این مطلب که از جمعیت 14 میلیون و 200 هزار نفری استان تهران تقریباً حدود 70 درصد آنان دوز اول واکسن را دریافت نموده اند، اضافه نمود: روزانه حدود 70 درصد مراجعان به مراکز ما دوز اول و 30 درصد هم دوز دوم را دریافت می نمایند.

زالی از راه اندازی واحد های سیار واکسیناسیون برای افراد ناتوان در تهران اطلاع داد و گفت: افراد ناتوان که قادر به مراجعه به مراکز واکسیناسیون نیستند می توانند به سامانه vaccine.sbmu.ac.ir مراجعه و اطلاعات خود را ثبت نمایند.

وی ادامه داد: واحد های سیار بر اساس زمان بندی به درب منزل این افراد برای واکسیناسیون اعزام خواهند شد.

زالی اضافه نمود: افرادی که به علت بیماری، ناتوانی، نداشتن همراه و…، نمی توانند به مراکز واکسیناسیون مراجعه نمایند پس از ثبت اطلاعات در سامانه، پیامکی را دریافت خواهند کرد و پس از طی مراحل در زمان بندی مقرر واحد های سیار برای تزریق واکسن به نشانی این افراد اعزام خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 مهر 1400 بروزرسانی: 21 مهر 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1922

به "زالی: افراد ناتوان در منزل واکسینه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زالی: افراد ناتوان در منزل واکسینه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید