رقیب مستقیم لندکروز در ایران فیس لیفت شد ، آقای ایمنی مجذوب کننده تر از همواره!

به گزارش بوستان گفتگو، با معرفی فیس لیفت ولوو XC90، این شرکت سوئدی نشان داد که مدل برقی EX90 پایانی برای بزرگ ترین شاسی بلند بنزینی ولوو نخواهد بود.

رقیب مستقیم لندکروز در ایران فیس لیفت شد ، آقای ایمنی مجذوب کننده تر از همواره!

امیرمسعود عابدین- با اینکه در حال حاضر یک دهه از عمر نسل دوم XC90 می گذرد، اما ولوو همچنان به شکل هنرمندانه ای این خودرو را مجذوب کننده و زیبا حفظ نموده است. ولوو XC90 جزو خودروهای مجذوب کننده و مهمی است که توانست به بازار ایران راه پیدا کند. این خودرو جزو ایمن ترین خودروهای دنیا شناخته می گردد.

فیس لیفت جزئی برای ولوو XC90 شامل یک جلوپنجره تازه به همراه چراغ های جلوی به روز شده با امضای تازه دی لایت است. سپر جلو نیز با دریچه های هوای عمودی اصلاح شده است، در حالی که ورودی هوای پایینی بیشتر از قبل به بیرون کشیده شده است. در عقب، ولوو شکل آشنای چراغ ها را حفظ و گرافیک آن را به روز نموده است.

تغییرات مهم تر در جایی اتفاق می افتد که سیستم اطلاعاتی-تفریح 9.0 اینچی سابق از بین رفته است. برای سال 2025، یک صفحه نمایش لمسی بزرگ تر 11.2 اینچی در مرکز توجه قرار می گیرد. این صفحه نمایش پس از افزایش 21 درصدی تراکم پیکسلی، واضح تر و باکیفیت تر به نظر می رسد. اگر می خواهید نمایشگر بزرگ تری داشته باشید، مدل EX90 دارای یک سیستم اطلاعات تفریح بزرگ 14.5 اینچی است.

ولوو ادعا می نماید که عایق صوتی اضافی را به بخش های خاصی از XC90 اضافه نموده تا کابینی آرام تر داشته باشد. در جای دیگر، داشبورد دارای دریچه های هوای بازطراحی شده است و با پنل های تزئینی ساخته شده از مواد بازیافتی عرضه می گردد. کابین به روز شده اکنون با فضای ذخیره سازی بیشتر در کنسول مرکزی، از جمله یک جا لیوانی اضافی، فضای کاربردی بیشتری را ارائه می دهد.

ولوو در خصوص مشخصات فنی سخت صحبت می نماید، اما می دانیم که موتورهای دیزلی برای همواره از بین رفته اند. نسخه پلاگین هیبریدی XC90 وعده می دهد که می تواند بیش از 69 کیلومتر را در حالت الکتریکی بر اساس چرخه WLTP طی کند.

سیستم تعلیق بادی همچنان در دسترس است که این SUV را تا 1.57 اینچ بالا می برد و آن را تا 0.8 اینچ کاهش می دهد.

منبع: motor1

227322

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 شهریور 1403 بروزرسانی: 15 شهریور 1403 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 2425

به "رقیب مستقیم لندکروز در ایران فیس لیفت شد ، آقای ایمنی مجذوب کننده تر از همواره!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقیب مستقیم لندکروز در ایران فیس لیفت شد ، آقای ایمنی مجذوب کننده تر از همواره!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید